تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۱
نماینده وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی برابر کایالپ حریف قدرتمند ترک به فینال رسید.
به گزارش حدیدنیوز، در ادامه سومین روز از چهل ‌و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه) در بوداپست مجارستان آغاز شده است، امیر علی‌اکبری نماینده وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در نیمه‌نهایی برابر حریف قدرتمند ترک به فینال راه یافت.



امیرعلی اکبری در دور نخست الکساندر چیرنتسکی از اوکراین را با ضربه فنی شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر یوهان یورن از سوئد را شکست داد علی اکبری در دور سوم ادوارد پوپ از آلمان را با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهای راه یافت. وی در این مرحله مقابل رضا کایالپ از ترکیه با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال هیکی نابی از استونی است.



در وزن ۶۶ کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر آتیلا لیوی از اسلواکی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک آلن دژاکیف از اوکراین را مغلوب کرد. بیابانگرد در دور سوم با نتیجه صفر بر ۲ مغلوب تاماش لورینچ از مجارستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، بیابانگرد از دور رقابت‌ها کنار رفت.



در وزن ۷۴ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مارک مادسن کشتی گیر سرشناس دانمارکی رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور مادسن در فینال این وزن باشد. اما مادسن دانمارکی در نیمه نهایی برابر ولاسوف قهرمان المپیک لندن از روسیه شکست خورد تا به این ترتیب علیزاده از دور رقابت ها حذف شود. http://hadidnews.com/vdcbf9b5.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما