تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
برد پیت و آنجلینا جولی آن‌قدری با هم ماندند که تعبیری بسازند به نام «برانجلینا». آنها قبل از ازدواج هم شهرت و مقبولیت داشتند اما برانجلینا این محبوبیت را دوچندان کرد. تصاویرشان را می‌دیدم درکنار هم،‌ دست در دست فرزندان و فرزندخواندگان و فلاش دوربین خبرنگاران.
طلاق ‌هالیوودی، دوام بالیوودی!
به گزارش حدید نیوز، هرچند که خوب این رویا تمام شد و هر دو از خواب پریدند. برانجلینا تهی از معنا شد. این‌که علت این جدایی چه بود یا چه نبود، چه اهمیت دارد؟ درمقیاسی جهانی این واژه «طلاق» بود که دوباره تکرار می‌شد و پیوندان پوک زندگی درجماعت هنرمندان.
 
این یکی از مهم‌ترین اخبار ‌هالیوود بود که از سطح اخبار هنری فراتر رفت و پیکان را نشانه گرفت سوی سطوح اجتماعی. با این حال روز گذشته این‌بار از بالیوود این خبر رسید: «شاهرخ‌خان بیست‌وپنجمین سالگرد ازدواجش را جشن گرفت.»
 
سلطان بالیوود در‌ سال ١٩٩١ با مادوری ازدواج کرد و حاصل این زندگی مشترک سه فرزند است. این جشن هم مثل بعضی دیگر از اخبار هنری، به ابعاد هنری ختم نمی‌شود و نمایانگر آن است که زندگی در اوج ثروت و شهرت هم می‌تواند پایه‌های محکمی داشته باشد.
 
جالب اینجاست رسانه‌های هندی مادوری را یکی از عوامل موفقیت شاهرخ‌خان می‌دانند. این‌که همچنان در بالیوود می‌درخشد، یکی از چهره‌های سرشناس و محبوب این کشور است و از جایگاه خود پایین نیامده، همه و همه را مدیون مادوری می‌دانند.
 
مادوری اما بی‌شیله پیله‌تر از این حرف‌هاست. راحت و رک در گفت‌‌وگویی درباره همسرش گفته: «او خیلی صبور و به شدت مهربان است، ولی گاهی به سرعت عصبانی می‌شود. هرچند که به همان سرعت هم آرام می‌شود. از چاپلوسی بدش می‌آید و وقتی احساس کند کسی سعی دارد در حقش نامردی کند، عصبانی می‌شود. در زمان اکران فیلم‌هایش خیلی کلافه است. البته سعی می‌کند چیزی به رویش نیاورد اما ترس از شکست اکران او را آشفته می‌کند.» http://hadidnews.com/vdcbf5bf.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما