تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
طي حكمي از سوي مدیرعامل ایران خودرو، عباس ملكي تهراني به سمت قائم مقام ارشد و مالي و اقتصادي مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو منصوب شد.
به گزارش حدیدنیوز، طي حكمي از سوي يكه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، عباس ملكي تهراني به سمت قائم مقام ارشد و مالي و اقتصادي مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو منصوب شد. در حكم مهندس يكه زارع آمده است: نظر به تعهد، تخصص، سوابق و شايستگي هاي ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به سمت قائم مقام مالي و اقتصادي مدير عامل منصوب مي شويد.



رجاء واثق دارم با اعمال تدبير و درايت جنابعالي در جايگاه هدايت و رهبري فعاليت هاي مرتبط با امور مالي و اقتصادي ايران خودرو و شركت هاي تابعه گروه به گونه اي برنامه ريزي و سازمان دهي  مي شود كه چشم انداز، اهداف و استراتژي هاي گروه طي يك برنامه جامع و كارآمد محقق گردد.



اميد است با استعانت از خداوند سبحان و هماهنگي و همكاري كليه قائم مقام ها، معاونين، مديران مستقل و مديران عامل شركت هاي اصلي گروه و ساير دست اندركاران در نيل به اهداف گروه صنعتي ايران خودرو موفق و مويد باشيد.



هاشم يكه زارع در مراسم معارفه قائم مقام ارشد و مالي و اقتصادي گروه صنعتي ايران خودرو در جمع مديران ارشد با اشاره به سوابق ملكي تهراني متذكر شد: اميدوارم تمامي بخش هاي گروه صنعتي ايران خودرو بتوانند از خدمات و سوابق قائم مقام ارشد استفاده كنند و منافع ايران خودرو را در صدر برنامه هاي خود قرار دهند.



ملكي تهراني نيز ضمن ابراز خرسندي از حضور در گروه صنعتي ايران خودرو يادآور شد: اميدوارم به كمك همكارانم، ايران خودرو بار ديگر بتواند جايگاه شايسته خود را كسب كرده و با اهداف تعريف شده، جايگاه بالاتري نيز كسب كنيم.



وي تصريح كرد:اراده جدي براي پيشرفت اين گروه صنعتي وجود دارد و با استفاده از  ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود مي توانيم به موفقيت هاي چشم گيري دست یابيم.



قائم مقام ارشد مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از معاونان و مديران ارشد درخواست كرد،براي تحقق اهداف و برنامه ها، تشكيل كارگروه هاي تخصصي را پي گيري كنند.



ملكي تهراني داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد حساب‌داري از دانشكده حساب‌داري نفت است. وي از سال۶۱ تا ۶۳ معاون وزير صنايع و معادن وقت و از سال ۶۳ به مدت يك سال معاون توليد سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بوده است.



ملكي تهراني مديرعاملي شركت رادياتور ايران را از سال ۶۴ تا ۸۴ به مدت ۲۰ سال در كارنامه حرفه اي خود ثبت كرده است. وي از سال ۸۵ تا ۸۹ نيز مدير صنايع خودروي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بوده است. ملكي قبل از اين و از سال ۸۵ رياست هيات مديره شركت ماشين سازي اراك را برعهده داشته است http://hadidnews.com/vdcbf5b5.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما