تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه تهران آغاز شد.
آغاز مراسم تشییع آیت الله هاشمی+تصاویر/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت الله/ آغاز بدرقه پیکر آیت الله به سمت مرقد امام
۰۹:۴۹
 هاشمی هاشمی راهت ادامه دارد" "، "روحانی، تسلیت تسلیت"از جمله شعارهایی است که در این مراسم دوستداران رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام سر می‌دهند

۰۹:۴۱
به دليل ازدحام جمعيت در خيابان هاي اطراف دانشگاه تهران، امكان ورود به مصلاي دانشگاه نيست و مردم در خيابان هاي پيراموني، منتظر نماز و تشييع پيكر آيت الله هاشمي هستند.




۰۹:۳۷
حضور همسر فداکار آیت‌الله هاشمی در دانشگاه تهران





۰۹:۳۵
سردار سلیمانی لحظاتی پیش  از میان جمعیت عزادار تهران وارد خیایان انقلاب شد



۰۹:۳۱

مسیر درب جنوب دانشگاه  تهران مسدود شده و نیروی انتظامی مردم را از خیابان وصال به درب شمال هدایت می کند.





۰۹:۲۵
میدان ولیعصر و چهاراه ولیعصر تهران به سمت انقلاب توسط پلیس بسته شده و تردد خودروها ممکن نیست/ علاقمندان پیاده در حال تردد هستند
 
خادمان حرم امام راحل آماده استقبال از پيكر آيت الله



۰۹:۱۸
وزیر بهداشت در مراسم تشییع آیت الله هاشمی




۰۹:۰۵

ناطق نوری، سیدمحمود دعایی، نعمت زاده، مجید انصاری، حسین دهقان، علی یونسی، علی عسگری رئیس صداوسیما، حاجی بابایی، میرزاده رییس دانشگاه آزاد، سردار صفوی، طهماسب مظاهری رییس کل پیشین بانک مرکزی، محسن رضایی و احمد توکلی از نخستین چهره هایی هستند که از لحظات ابتدایی مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی در دانشگاه تهران حضور یافته اند.

۰۸:۵۹
پوستر آیت الله هاشمی در دست مردم /خداحافظ مرد فرداها...





۰۸:۵۶
سخنگوی ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی:
با هماهنگی انجام شده، خط 1 و 4 از ابتدا تا انتهای مراسم به صورت رایگان مسافران عزیز را جابجا خواهند کرد. 27 رام قطار که هر رام 800 نفر را جابجا میکند، در نظر گرفته شده است. 
در شرکت واحد هم 5 دستگاه اتوبوس در هر یک از میادین اصلی تهران از ساعت 7 مستقر شده است که به سمت دانشگاه تهران، سپس از دانشگاه به حرم مطهر امام و نهایتا از حرم به تهران حرکت خواهند کرد.
پارکینگهای حرم برای اتوبوسهای حامل مردم عزیز مشکلی نخواهد داشت.


۰۸:۵۷
همدردی مردم با فرزندان هاشمی رفسنجانی
مهدی و یاسر هاشمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در میان جمعیت حضور یافتند و مردم به ابراز همدردی با آنها پرداختند.

قرار است که مقام معظم رهبری با حضور در دانشگاه تهران، بر پیکر وی نماز اقامه کنند. طبق برنامه قرار است که پیکر یار دیرین امام و رهبری، در آرمگاه امام راحل به خاک سپرده شود.

پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد مصلای دانشگاه تهران شد

تصاویر نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از مردم، مقابل دانشگاه تهران حضور یافته‌اند.



http://hadidnews.com/vdcbazbf.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما