تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: با توجه به ارتقای سطح کیفی دنا پلاس میزان گارانتی این خودرو از دو سال یا 40 هزار کیلومتر به سه سال یا 50 هزار کیلومتر افزایش يافت.
افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر
به گزارش حدیدنیوز به نقل از  ایکوپرس مصطفي خان كرمي افزود: در تلاش هستیم با بهبود مستمر و بر اساس خط مشی کیفیت، بالاترين ارزش را خلق كنيم. وي تاكيد كرد: رضايت مشتري، اولويت نخست گروه صنعتي ايران خودرو در توسعه محصولات است.
 
 
وي افزود: پس از عرضه موفق خودرو لوکس دنا و استقبال مشتریان از این خودرو، شرکت ایران خودرو اقدام به ارتقا و به روز آوری محصول دنا در راستای پاسخگويی به انتظارات روز افزون مشتریان کرده است.
 
خان كرمي با اشاره به تلاش هاي موثر در بالابردن سطح كيفي محصول دنا به عنوان خودروي توليدي با برند ملي كه موجب ارتقا دو چندان سطح كيفي اين خودرو شده اظهار كرد: در سري جديد توليد این خودرو با نام دنا پلاس، خواسته ها و نيازهای مشتريان را  لحاظ و سعي شده تا از نظر كيفيت و ايمني در رده خودروهاي با كيفيت بالا قرار گيرد و اعتماد مشتريان را بیش از پیش جلب كند.
 
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو افزود: دنا پلاس مجموعه ای از زیبايی در طراحی و فن آوری دنیای مدرن امروز است. تجربه رانندگی با دنا پلاس حس بی نظیری از پویایی و ممتاز بودن را به ارمغان آورده و درک راننده را از راحتی، لذت و امنیت بالا خواهد برد.
 
وي تاکید کرد: اين محصول با داشتن ويژگي هائي همچون موتور1700سي سي 16 سوپاپ و مصرف سوخت پايين، سان روف، دوربین دید عقب، ايمني بالاي سرنشينان با چهار کیسه هوای ایمنی، صندلی های جلو تمام برقی، تنوع رنگ و ...  انتخاب بسيار مناسبي براي مشتريان است. http://hadidnews.com/vdcbagbf.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما