تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
در تازه ترین مورد از اعلام تبعیت ارتش آزاد سوریه از رژیم صهیونیستی، یکی از فرماندهان ارشد این گروه اعلام کرد، درصورت ورود ارتش اسرائیل به خاک سوریه مخالفان از هرگونه درگیری با نیروهای صهیونیستی دوری خواهند کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، ابوجعفر، سخنگوی گردان‌های "الفرقان" وابسته به ارتش آزاد سوریه که یکی از اصلی ترین گروه‌های نظامی مخالف دولت در سوریه است، در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: اگر ارتش اسرائیل وارد خاک سوریه شود ما کنار می‌ایستیم و جنگ را به عهده نیروهای وابسته به بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه خواهیم گذاشت و هرگز با ارتش رژیم صهیونیستی نخواهیم جنگید.

تحلیلگران سیاسی و کارشناس مسائل استراتژیک، ابوجعفر را یک فرمانده با نفوذ در سوریه می‌دانند که یکی از بزرگترین گروه‌های شبه نظامی مخالف دولت را رهبری می‌کند.

این اولین بار نیست که رهبران ارتش آزاد سرسپردگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند. پیشتر نیز حسن رستناوی، سخنگوی رسانه‌ای ارتش آزاد در گفتگو با شبکه دو اسرائیل گفته بود: مخالفان سوری از حمله اسرائیل به دمشق بسیار شاد شدند.

وی که از شهر حمص با شبکه اسرائیلی سخن می‌گفت، افزود: اسرائیل با این کار بذر شادی در دل‌ مخالفان سوری کاشت.

پیشتر هم رهبران مخالفان سوریه بارها تصریح کرده بودند که با اسرائیل مشکلی ندارد و مشکل اصلی آنها با بشار اسد است. http://hadidnews.com/vdcbagb5.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما