تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۱
سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
به گزارش حدیدنیوز،سرهنگ نادر رحمانی در این‌باره گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک هم اکنون در محور جنگل گلستان - چمن بید در استان گلستان محور کهورستان - بستک در هرمزگان محورهای بجستان و مشهد در خراسان رضوی ، محور چابکسر در گیلان و اکثر محورهای مازندران بارش باران گزارش شده است.
 
وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز افزود: هم اکنون در محور کرج - چالوس حد فاصل تونل شماره یک تا تونل شماره سه ، محور قزوین -کرج، قزوین- زنجان و قزوین- رشت و نیز آزاد راه تهران - قم ترافیک سنگین گزارش شده است.
 
به گفته رحمانی در سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان اعلام شده است.
 
وی همچنین از یکطرفه شدن جاده کرج- چالوس از ساعت 14 تا 22 امروز پنجشنبه 28 اسفند به سمت چالوس خبر داد.
 
سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک ترافیک پلیس راهور ناجا ازرانندگان خواست از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی پرهیز کرده و ضمن رعایت سرعت مطمئنه از سبقت غیرمجاز نیز خودداری کنند.
 
رحمانی همچنین با تاکید بر اینکه رانندگان باید مدارک خودرو، بیمه نامه معتبر، معاینه فنی و گواهینامه را به همراه داشته باشند، گفت: در صورت عدم به همراه داشتن این موارد، وسیله نقلیه رانندگان توقیف خواهد شد.
 
وی با اعلام شماره تلفن‌های 88255555 و 120، از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به مصدومان حوادث احتمالی با این شماره‌ها تماس بگیرند. http://hadidnews.com/vdcb9sbf.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما