تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۱
یک زن و دو مرد که با مدارک جعلی به کلاهبرداری دست می‌زدند در ملارد دستگیر شدند.
دستگیری یک زن و ۲ مرد جاعل

به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایران، رئیس پلیس ملارد غرب استان تهران از پایان کار جاعل اوراق قضایی و اسناد ملکی در این شهر خبر داد. سرهنگ «برزو همتی» با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام دادسرای یکی از استان‌های غربی کشور درخصوص جعل اوراق و احکام دادسرای ملارد توسط گروهی جاعل به قصد آزادی متهمان با قرار ۳ میلیارد تومانی، موضوع جهت بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس ملارد افزود: بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان به صورت نامحسوس در دادسرای ملارد اقدامات خود را شروع کردند و سرانجام با بررسی مدارک شخصی که قصد گرفتن تأییدیه برای انجام وثیقه از دادسرا را داشت پی به جعلی بودن اسناد وی بردند.

«همتی» ادامه داد: پس از دستگیری مظنون مشخص شد وی نیز طعمه‌ای برای نقشه‌های شوم جاعلان بوده که هیچ اطلاعاتی در خصوص اعضای باند در اختیار ندارد، بجز یک شماره پلاک خودرو که یادداشت کرده است.

رئیس پلیس ملارد تصریح کرد: اقدامات شبانه‌روزی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، منجر به شناسایی محل اختفای سرکرده‌های باند در یکی از شهرهای غرب استان تهران شد. به گفته وی، جاعلان در نخستین مراحل رسیدگی دو نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرده که با تلاش مأموران پلیس آگاهی سایر متهمان نیز دستگیر شدند.

«سرهنگ همتی» با تشریح جرایم این باند پیرامون کلاهبرداری، جعل اوراق قضایی و اسناد مربوط به املاک، جعل مهر ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و فرم‌های مختلف قبولی وثیقه خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در خصوص شناسایی مالباختگان و شکات این باند با جدیت ادامه داشته و پرونده در دادسرای ملارد در حال رسیدگی است. http://hadidnews.com/vdcb90bf.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما