تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر شناسایی هرچه بیشتر فرصت های سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات استان های سراسر کشور تاکید کرد.
تاکید معاون وزارت ارتباطات بر شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در استان ها
به گزارش روز سه شنبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری افزود: باید فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و فناوری در استانها را شناسایی کرد و آنها را به صورت شفاف در اختیار بخش خصوصی قرار داد.

وی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات بر توسعه دولت الکترونیک، توسعه کسب و کار، حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان، گفت: از استان ها انتظار می رود با توجه به سیاست های وزارت ارتباطات روند خود را بر همین مبنا تعریف کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت های لازم به منظور فراهم کردن زیرساختهای اجرای دولت الکترونیک در دستور کار قرار دارد و این وزارتخانه نقشی برای استانها در نظر گرفته و آن اجرای دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شکل سرمایه گذاری در این حوزه همواره در حال تغییر بوده و به همین دلیل علاوه بر شرکت های بزرگ، شرکت های کوچک نیز با حمایت های لازم می توانند در این عرصه فعالیت داشته باشند.

براری، شناسایی بنگاههای کسب و کار و ارائه بانکهای اطلاعاتی منسجم و همچنین مشاوره به بخش خصوصی را از جمله راهکارها برای ایجاد فرصت در کسب و کارهای نوین دانست و گفت: ما از بخش خصوصی انتظار داریم که ارائه دهنده خدمات باشند و در این میان وزارت ارتباطات، اعتبارات لازم را برای توسعه زیرساخت های این بخش فراهم خواهد کرد.

http://hadidnews.com/vdcb8wbf.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما