تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره گفت: فرزندان ذکور خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خمینی از تسهیلات معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، ابوالفضل احمدی اظهار داشت: بر اساس توافق‌نامه‌ای که بین کمیته امداد و نظام وظیفه منعقد شده است، فرزندان مددجویی که از شرایط لازم برخوردار باشند، می‌توانند از تسهیلات معافیت سربازی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات معافیت و کسر خدمت سربازی با داشتن شرایط لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بر اساس قوانین تعیین شده در این زمینه فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار و فاقد سرپرست و همچنین فرزندان ذکوری که سرپرست آنها به علت وضعیت جسمی ناتوان است، می‌توانند از خدمات مذکور استفاده کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم دره با بیان اینکه اعطای معافیت سربازی و یا کسر خدمت نظام وظیفه با بررسی شرایط مددجویان انجام می‌شود، یادآور شد: در صورتی که مددجویان شرایط لازم را داشته باشند از خدمت سربازی معاف و در غیر اینصورت از کسر خدمت برخوردار و یا از تسهیلات انتقال به محل سکونت بهره‌مند می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه معرفی اولاد ذکور زیر پوشش کمیته امداد به نظام وظیفه به منظور بهره‌مندی از تسهیلات معافیت سربازی با شناسایی مددجویان واجد شرایط صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در هشت ماهه گذشته از سال جاری ۳۰ نفر از فرزندان ذکور زیر پوشش این نهاد از خدمات معافیت، کسر خدمت و همچنین تسهیلات انتقال کمیته امداد با همکاری نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند.

احمدی در پایان از جمله اهداف کمک به مددجویان در راستای بهره‌مندی از کاهش تعرفه‌های سربازی و همچنین معافیت سربازی ایجاد فرصت به منظور استفاده مددجویان از تسهیلات اشتغال است. http://hadidnews.com/vdcb8fb8.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما