تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
"مه‌نور شادزی" یا همان "لونا شاد" مجری سابق صدای آمریکا گفت: «فضای کار در صدای آمریکا خیلی سخت است، من همیشه می گویم انتهای همه چیز را تجربه کردم. هم نهایت خوبی را دیدم و هم نهایت چیزهایی را که هرگز نمیخواستم ببینم[!]»
به گزارش حدیدنیوز، لونا شاد نامزد سابق "آرش سبحانی" خواننده گروه "کیوسک" و مجری فعلی برنامه "آنتن" صدای آمریکا در مصاحبه با رادیو مهاجر در مورد علت کناره گیری خود از شبکه صدای آمریکا می گوید: «یکی از دلایل من این بود که شخصی که با او [آرش سبحانی] رابطه داشتم، خیلی دوست داشت من از این شبکه بیرون بیایم و در آنجا نمانم و در واقع به خاطر "غیرت" و "تعصبی" که داشت! علاقه مند به ادامه فعالیت من در آن شبکه نبود و تحمل ماندن من را هم در آنجا نداشت و نارضایتی هم که من از این شبکه داشتم مزید بر علت شد و از آنجا بیرون آمدم.»
 
به نظر می رسد دلیل اصلی مخالفت نامزد این مجری سابق صدای آمریکا با حضور وی در این شبکه، انتشار اخبار متعددی در همان سال از تجاوز یکی از عوامل اصلی این شبکه به مجریان زن بوده است که حتی کار به شکایت در دادگاه های آمریکا نیز کشیده شد.
 
این اظهارات مجری اسبق صدای آمریکا درباره غیرت وتعصب! نامزد سابقش در حالی است که آرش سبحانی آثار سخیف و مبتذلی بر علیه حجاب و مقدسات اسلامی در راستای ایجاد فضای اباحه گری منتشر نموده است و اینکه وی نیز با مقوله ای به نام غیرت و تعصب با همسر خود برخورد می کرده است، از تناقضات قابل توجه و جالب این گونه افراد است!
 
 
جالب تر این که رابطه وی با آرش سبحانی پس از بازی لونا شاد در فیلم مستهجن " فریاد مورچه ها " اثر محسن مخملباف بوده است. لونا شاد در چندین صحنه از فیلم مستهجن " فریاد مورچه ها " به صورت برهنه و کاملا عریان ظاهر شد و در گفتگو با رسانه ها نیز به دفاع از این اقدام غیر اخلاقی خود پرداخت.
 
حال مشخص نیست که آرش سبحانی چگونه هم مخالف حضور نامزدش در صدای آمریکا به دلیل برخی مسائل غیر اخلاقی بوده است و هم خود اقدام به تولید آثار غیراخلاقی نیز می نماید!
 
لونا شاد مجری سابق صدای آمریکا که چندی است با سرطان دست به گریبان است در پاسخ به این سوال که  "یعنی نارضایتی شما از شبکه صدای آمریکا باعث شد بیرون بیایید؟" افزود: «من کار رسانه را در صدای آمریکا آموختم و این شبکه حق زیادی بر گردن من دارد، اما در مقابل من نیز خیلی به گردن این شبکه حق دارم. در واقع دلیل اصلی این بود که احساس می کردم همه قوانین موجود در شبکه فقط درباره من وضع و اجرا می شود و برای برخی دیگر هیچ محدودیتی وجود ندارد. آرامشی در زندگی شخصی نداشتم و دائما حریم زندگی خصوصی من مورد خدشه قرار می گرفت.»
 
به نظر می رسد نارضایتی از شبکه صدای آمریکا تنها محدود به لونا شاد نمی شود و اکثر اخراجی های این شبکه به مناسبت های مختلف تلاش دارند تا به نوعی از گذشته خود برائت بجویند. "کامبیز حسینی" مجری سابق برنامه "پارازیت" صدای آمریکا نیز یکی دیگر از این افراد ناراضی است.
 
حسینی که هم اکنون اجرای برنامه "پولتیک" در "رادیو فردا" را در دست دارد در گفتگو با "سعید شنبه زاده" خواننده موسیقی و یادآوری سخنان وی که چند سال پیش در یکی از برنامه های شبکه صدای آمریکا، این شبکه را "احمق" خطاب کرده بود، گفت: «راستش را بخواهی؛ وقتی من در آن شبکه بودم و تو کلمه احمق را استفاده کردی، اصلا به من برنخورد[!]»
 
در همین راستا چندی پیش "نگار مرتضوی" که گفته می شود به خاطر «نه گفتن به تحریم انتخابات» از شبکه صدای آمریکا کنار گذاشته شده، به خاطر گرفتن عکس یادگاری با "محمد جواد ظریف" در دیدار با ایرانیان خارج از کشور در نیویورک از سوی "آرش سیگارچی" همکار سابقش در برنامه "روی خط" به عدم استقلال و "غش کردن" و "خر ذوق شدن" متهم شده بود!
 
اما نگار مرتضوی آب پاکی را روی دست همکار سابقش (آرش سیگارچی) در صدای آمریکا ریخت و گفت: «خیلی جالبه کسی که مستقیماً حقوقش را از یک دولت میگیره، حرف از استقلال خبرنگاری بزنه، اون هم با اون ادبیات محترمانه!»
 


گفتنی است نگار مرتضوی به خاطر فعالیت در گروه "نایاک" و اتهام لابی گری در امریکا برای منافع ایرانیان مورد غضب رسانه های اپوزیسیون قرار گرفته است.
 
گفتنی است نحوه مدیریت صدای آمریکا به گون های است که تاکنون شمار زیادی از کارمندان اخراجی این شبکه تا مدت ها از نحوه مدیریت در این شبکه انتقاد می کنند. به عنوان نمونه جمشید چالنگی در اعتراض به این شبکه، صدای آمریکا را دیکتاتور گونه و نحوه مدیریت در آن را مشابه ادارات دولتی شوروی سابق خواند.
 
مهشید ندیری دیگر اخراجی این شبکه نیز پس از اخراج از این شبکه گفت: «حس اون مادریُ دارم که بچه شُ به حکم دادگاه ازش گرفتن دادن به بابای معتاد و زنباره ش»
 
الهام ستاکی دیگر اخراجی این شبکه نیز در رفتاری تبعض آمیز و زن ستیزانه در حالی که وی از سوی مهدی فلاحتی مجری دیگر این شبکه مورد تعرض قرار گرفته بود، در میان بهت و حیرت همگان از این شبکه اخراج شد.
 
به هرحال شاید این نمونه ای از عاقبت وطن فروشی و توطئه علیه مردم ایران از سوی شبکه وابسته ای مانند صدای آمریکا، بی بی سی فارسی و... است که با اجیر نمودن این گونه افراد سرنوشتی اینچنین برای آنها رقم می زند.
منبع: جام نیوز http://hadidnews.com/vdcb8ab5.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما