تاریخ انتشار :شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
سخنگوی کمیسیون اصل نود از تهیه گزارش این کمیسیون در خصوص تخلفات قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.
کمیسیون اصل نود از تخلفات هدفمندی یارانه‌ها گزارش می‌دهد
به گزارش حدیدنیوز،"مصطفی افضلی‌فرد" نماینده مردم اردبیل درباره آخرین موضوعات پیگیری شده توسط کمیسیون اصل نود مجلس، اظهار داشت: در حال حاضر این کمیسیون تخلفات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را مورد بررسی قرار داده است و این موضوع به صورت کلی در هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل نود مطرح شده است.



وی افزود: اکنون مطالعات این موضوع در حال انجام است و کمیسیون به زودی نظرش را درباره میزان و چگونگی تخلف در اجرایی کردن هدفمندی یارانه‌ها  اعلام می‌کند.



نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: این کمیسیون دو گزارش را به هیئت‌رئیسه تقدیم کرده است که یکی از این گزارش‌ها در سه هفته پیش در خصوص واردات خودروهای لوکس به هیئت رئیسه داده شده، اما برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس هنوز در دستور کار صحن علنی قرار نگرفته است.



سخنگوی کمیسیون اصل نود در پایان خاطرنشان کرد: همچنین گزارش مربوط به عملکرد دولت و وزارت امور خارجه درباره نحوه اجرای قانون الزام دولت به صیانت از اتباع آسیب‌دیده و دیپلمات‌های ایرانی نهایی شد و به هیئت‌رئیسه تحویل داده شده است، متاسفانه این گزارش نیز هنوز در دستور کار مجلس قرار نگرفته است. http://hadidnews.com/vdcb5zb5.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما