تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
گروه صنعتي ايران خودرو در ادامه برنامه هاي خود براي ايجاد تنوع و پاسخ به سليقه هاي مختلف، خودروهاي رنو كپچر و سوزوكي گرندويتارا را در سبد فروش فوري خود قرار داد.
فروش فوري كپچر و ويتارا آغاز شد

به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، معاون بازايابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با اعلام اين خبر گفت: در برنامه فروش اعلام شده محصولات رنو كپچر و سوزوكي گراندويتارا به صورت فوري و اعتباري به مشتريان عرضه مي شود.


مصطفي خان كرمي افزود: در اين طرح، محصول كپچر كه رنگ سقف با بدنه آن متفاوت است، در رنگ هاي متنوع و جذاب عرضه شده و قدرت انتخاب بالايي را به مشتري مي دهد. وي با اعلام قيمت قطعي 105 ميليون تومان براي اين محصول اظهار كرد: فروش محصول كپچر، فوري و موعد تحويل نيز 30 روز در نظر گرفته شده است.


خان كرمي ادامه داد: محصول سوزوكي گراندويتارا با گيربكس دستي نيز به صورت اعتباري با پيش پرداخت 50 و 70 ميليون تومان و شرايط مناسب اقساط به متقاضيان عرضه مي شود.


وي تاكيد كرد: برنامه فروش از ساعت 9 صبح فردا –دوشنبه- آغاز و تا پايان ارديبهشت ماه ادامه دارد. خان كرمي يادآور شد: ايران خودرو مجاز است در صورت تكميل ظرفيت، ثبت نام را متوقف كند.


متقاضيان می توانند با مراجعه به نمايندگی های مجاز سراسر کشور و يا سايت فروش اينترنتی شرکت ايران خودرو به نشانی   ikco.iranecar.comنسبت به ثبت نام براي خريد محصولات اقدام كنند.

 

http://hadidnews.com/vdcb5wbf.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما