تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
گروه صنعتی ايران خودرو به دنبال مميزي شخص ثالث توسط شركت توف نورد ايران، موفق به استقرار ويرايش جديد 2015 – 9001 در حوزه فعاليت هاي اصلي شركت شامل طراحي و توسعه، ساخت و فروش انواع خودروهاي سواري (گروه هاي پژو، سمندو ...) شد.
ارتقاي سيستم مديريت كيفيت ايران خودرو به ايزو 9001 ويرايش 2015
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، اهم تغييرات در سيستم مديريت كيفيت جديدتمركز بر محيط سازمان و طرح ريزي استراتژي ها، درنظرگرفتن خواسته ها و انتظارات كليه ذينفعان، ايجاد تفكر مبتني برريسك و فرصت، استقرار مديريت دانش و بهبودو ارتقاي فرآيندهاي سازمان درراستاي استراتژي هاي تعريف شده است.
 
اين شركت با توجه به رسالت وجودي در جهت رسيدن به سازماني ارزش آفرين و دانش محور، مبتني بر ارزش هاي حرفه اي و اخلاقي رسالتي كه در پيشرفت صنعتي كشور برعهده دارد، به عنوان سازماني يادگيرنده، بهبود مستمر فرايندها و محصولات خود را در جهت تعالي سازماني در دستور كار خود قرارداده و با بهره گيري ازتوانمندي ها، اقدامات رسيدگي به ريسك ها و فرصت ها و دانش سازماني ايجاد شده در جهت كسب و ارتقاي رضايتمندي ذينفعان و دستيابي به سطح كيفيت رقابتي محصولات و خدمات در اين زمينه بطور مستمر اقدامات لازم را طرح ريزي و در اولويت اجرا قرار داده است.
 
با توجه به ضرورت و اهميت بهبودسيستم مديريت كيفيت،‌همگام شدن با تغييرات ايجاد شده در استاندارد ايزو 9001 و ارتقاي آن از نسخه 2008 به 2015 از سال گذشته در ايران خودرو به عنوان يك پروژه سيستمي تعريف شد. 
 
گفتني است مميزي استقرار و اثربخشي سيستمهاي مديريت كيفيت ومراقبتي ISO9001:2015 به طور ساليانه انجام و در صورت احراز شرايط موردنظر اين استاندارد در سازمانها، صدور گواهينامه و تاييدآن توسط شركت صدورگواهينامه شخص ثالث انجام مي شود.
  http://hadidnews.com/vdcb50bf.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما