تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
علی مطهری در مصاحبه با یک روز نامه اصلاح طلب

جانبداری از جاسوس های بازداشت شده

اگر ببینیم تذکر ما در صحن علنی مجلس کافی نیست حتما طرح سوال از وزیر اطلاعات را مطرح خواهیم کرد.
جانبداری از جاسوس های بازداشت شده
به گزارش حدیدنیوز ، علی مطهری که از چهره های بسیار نزدیک به هاشمی رفسنجانی به شمار می آید ، در ادامه سوژه سازی و اتخاد مواضع فله ای در مباحث و موضوعات مهم کشور در راستای کسب شهرت و توجه بیگانگان و دشمنان نظام اسلامی اینبار به سمت وزارت اطلاعات آتش گشود و دستگیری جاسوسان مرتبط با انگلیس را مورد ابهام آفرینی قرار داد.



وی که در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح طلب به دفاع از دستگیر شدگان مرتبط با شبکه های جاسوسی پرداخته است ضمن ایجاد تشکیک در اطلاعیه های وزارت اطلاعات مدعی شد وزیر مربوطه را ممکن است مورد سوال و یا استیضاح قرار دهد.



درحالی که همگان بر نفرت انگیز بودن جاسوسی برای بیگانگان اصرار دارند ، انتقام گیری از وزارت اطلاعات بعنوان بازوی توامند رهبری و قوه مجریه و همچنین میل باقی ماندن بر گیشه ها وی را وادار کرد تا اینبار از گروهی جاسوس حمایت کرده و برایشان حاشیه امن بسازد.



جالب اینجاست که طراح سوالهای کاملا جهت دار در روزنامه مورد نظر توانسته است اینبار نیز مانند صدها مورد مشابه آنچه دوست داشته است را از زبان مطهری شنیده و البته بنام وی بسته بندی و روانه بازار افکار عمومی کند.



در موارد متعددی ار مسائل امنیتی کشور علی مطهری با طرح شایعات بی اساس و تصورات یا بعبارتی تخیلات شخصی خود بسترهای لازم را برای برائت متهمان و مجرمانی که جرائم قابل ملاحظه ای را مرتکب شده اند و یا دست کم سوژه سازی برای رسانه های بیگانه و دشمنان مردم ایران فراهم آورده است.

این نماینده نزدیک به جریان هاشمی در مجلس همچنین علی رغم هشدارهای مکرر نخبگان دلسوز و رهبر معظم انقلاب اسلامی بخشی از پازل سیاسی جریان مورد حمایتش یعنی طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور را در این مصاحبه مورد اشاره قرار داده و مدعی شده است که در صورت تکرار رفتار احمدی نژاد این طرح را دنبال خواهند کرد.



گفتنی است چندی قبل وزارت اطلاعات پس از انهدام تیم های تروریستی مسلحانه دشمنان نظام اسلامی ، چند گروه تروریسم فرهنگی و جاسوسی نرم را نیز شناسایی و منهدم کرد که اطلاعات مربوط به این عملیات های موفق آمیز نیز بصورت اطلاعیه هایی جدا گانه منتشر شده است.



بسیاری از دستگیر شدگان فعلی بنابر اطلاعات موثقی که در اختیار دستگاههای ذیربط قرار دارد در ارتباط مستمر با عناصری از سرویس های خبری و جاسوسی بیگانگان قرار داشته و اطلاعات مورد نیاز آن بنگاهها را جمع آوری و به خارج از کشور مخابره می کرده اند.



یکی ازین ابر گروهها بنگاه بی بی سی فارسی است که پوشش خبری مناسبی را برای جریان هاشمی در ایران و خصوصا اظهارات مبتنی بر تخیل علی مطهری فراهم می آورد. http://hadidnews.com/vdcb0gb8.rhb09piuur.html
منبع : رویداد
نام شما
آدرس ايميل شما