تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین «علي تمام زاده» يكي از روحانیون گروه صنعتي ايران خودرو در دفاع از حرم اهل بيت (ع) پيام تسليتي منتشركرد.
پيام تسليت مديرعامل گروه صنعتی ايران خودرو به مناسبت شهادت روحاني مدافع حرم

 به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، در پيام مهندس هاشم يكه زارع آمده است: «شهادت هنر مردان خداست و مردان مرد بيشماري از صدر اسلام تاكنون هنرمندانه نام خويش را جاودان كرده اند. و چه نيك سيرتاني هستند، هنرمنداني كه در ايام شهادت سيد و سالار شهيدان، امام حسين(ع) به ديدار معبود مي شتابند.

اينك كه يكي از اعضاي خانواده بزرگ گروه صنعتي ايران خودرو خود را به كاروان حماسه آفرينان كربلا رسانده و در دفاع از حرم اهل بيت(ع)، عرق جبين را به خون پاك خويش پيوند زده، از خداوند، متعال مي خواهيم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پيروزي رزمندگان اسلام در تمامي جبهه ها قرار دهد.

شهادت روحاني نستوه گروه صنعتي ايران خودرو، حجت الاسلام والمسلمین علي تمام زاده از شهداي مدافع حرم را به پيشگاه امام عصر (عج) و نائب برحق ايشان، حضرت آيت الله خامنه اي و همچنين مردم شريف ايران تسليت گفته و از خداوند متعال پيروزي و نصرت رزمندگان اسلام را مسالت دارم.» http://hadidnews.com/vdcb0fbf.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما