تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سربلندی تیم ملی هدف همه ماست و درخصوص ملی‌پوشان استقلال با کی‌روش تعامل می‌کنیم.
به گزارش حدیدنیوز، امیر قلعه‌نویی در خصوص بازی با العین امارات اظهار داشت: ما در بازی با العین دو بحث را دنبال می‌کنیم. یک اینکه می‌خواهیم به چند بازیکن اصلی خود که از فشردگی بازی‌ها فرسوده شده‌اند استراحت بدهیم و مسئله دوم این است که می‌خواهیم به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی برویم.

وی افزود: ما باید بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم، با تیم‌های قطری و اماراتی برخورد می‌کنیم. بازی کردن با این تیم‌ها بهتر از رو در رو شدن با تیم‌های ازبکی است. چون فوتبال ما به فوتبال امارات و قطر نزدیک است. با همه این احوال ما از گروه مرگ صعود کردیم. البته یک سری‌ها حرف‌هایی می‌زنند که خواست خودشان است و نمی‌خواهم دیگر در موردشان صحبت کنم.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه صبح و ورزش در خصوص اینکه همیشه تیم‌های شما در آخر فصل آمادگی بیشتری دارند و آیا این مساله می‌تواند به شما کمک کند در مرحله حذفی هم موفق ظاهر شوید؟، تاکید کرد: اگر شما به وضعیت گروه B نگاه کنید، متوجه می‌شوید هر ۴ تیم شانس صعود دارند و این نشان می‌دهد که این تیم‌ها به هم نزدیکند و ما نباید هیچ کدام را دست کم بگیریم و البته این سختی کار استقلال را زیاد می‌کند ولی با همدلی می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. جا دارد از منصور پورحیدری تشکر کنم او افتخار باشگاه استقلال است. ما با او فیلم‌های زیادی را آنالیز کردیم و با سایر مربیان هم مو به مو حریفان را تحلیل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره صحبت‌های روز گذشته کی‌روش در نشست خبری که در مورد ملی‌پوشان استقلال صحبت کرده بود، عنوان کرد: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و ما از طریق نمازی با او ارتباط داریم. موفقیت و سربلندی ایران هدف ماست. در مورد ملی‌پوشان با هم حرف می‌زنیم تا به تعامل برسیم. کی‌روش در منچستر مربیگری کرده و قطعا با سطح حرفه‌ای آشناست. من هم دوست دارم تیم ملی موفق شود و امیدوارم که موضوع حل شود و قطعا با تعامل این مسئله حل می‌شود. ما اکنون باید به بحث ملی فکر کنیم. تیم ملی برای ما مهم است و دوست داریم که نتایج خوبی بگیرد. من خودم به تیم ملی تعصب دارم و از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: مصاحبه کی‌روش را که می‌گویند سه ساعت بوده نخواندم و اصلا نمی‌دانستم که او نشست خبری دارد، ولی از سؤالاتی که می‌پرسید این جواب را می‌دهم که باید این را قبول کنیم که از این به بعد استقلال در آسیا بازی‌های حذفی دارد و هر اشتباه ممکن است به ما آسیب برساند. استقلال نماینده ایران است و می‌خواهیم با استقلال ایران را سرافراز کنیم و می‌رویم که به کمک خدا و اهل بیت اتفاقات خوبی رخ دهد.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به بازی با فولاد در هفته سی و سوم لیگ برتر گفت: بازی فولاد برای ما خیلی جدی است و قطعا از بازیکنانی که می‌خواهیم در بازی با العین به آنها استراحت دهیم استفاده می‌کنیم. قصد داریم کار را در خوزستان تمام کنیم تا به اما و اگر نکشد. از سویی در آسیا هم با تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که بازیکنان ۹ و ۱۰ میلیون یورویی داشتند. ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده‌ایم اما بچه‌ها با غیرت خود تلاش کردند و توانستیم صعود کنیم. باخت الهلال در تهران اتفاقی بود و معتقدم ما آن بازی را هم می‌توانستیم ببریم.

سرمربی‌ آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: بعد از بازی با العین ۴ روز بیشتر فرصت تمرین نداریم و در طول این فصل شاید بارها به خاطر این مسئله لطمه خوردیم ولی با این حال خوشحالم که توانستیم صعود کنیم. از یک بابت هم ناراحتم که چرا دو تیم دیگر ما نتوانستند صعود کنند.

وی در پاسخ به این مسئله که تیم‌هایی که شما در آن مربیگری کرده‌اید، در روزهای پایانی فصل نتایج بهتری می‌گیرند، گفت: خوشحالم که شما این صحبت را مطرح کردید این نشان می‌دهد که افراد خوبی در کنار من کار می‌کنند. ما بازی‌ها را به خوبی آنالیز می‌کنیم و تمام تلاش این است که در آخرین روزهای فصل به دقت حریفان را آنالیز کنیم و مقابل آنها باهوش بازی کنیم و باید یادمان باشد که فقط آنالیز مهم نیست و باهوش بودن نیز تاثیر زیادی دارد. http://hadidnews.com/vdcb05b8.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما