تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
رئیس جمهور منتخب سه‌شنبه این هفته به مجلس می‌رود تا از نزدیک با وکلای ملت دیدار و گفت‌وگو کند. نمایندگان هم در پاسخ به این دیدار، بعد از تعطیلات تابستانی مجلس به دیدار روحانی می‌روند.

به گزارش حدیدنیوز، اسماعیل جلیلی عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: نمایندگان مجلس دو دیدار با رئیس‌جمهور منتخب خواهند داشت که دیدار نخست آن در هفته جاری و با حضور حجت‌الاسلام روحانی در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این دیدار به احتمال بسیار زیاد روز سه‌شنبه برگزار می‌شود چرا که نمایندگان مجلس روز چهارشنبه برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و همچنین حضور در مزار شهدای هفتم تیر، به بهشت زهرا(س) می‌روند، بنابراین جلسه نمایندگان با روحانی پیش از جلسه علنی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس همچنین افزود: برگزاری این نشست قطعی است و مجلس برای برگزاری آن آمادگی دارد و اگر از سوی روحانی به زمان دیگری موکول نشود، دیدار حتما برگزار می‌شود.

جلیلی همچنین خاطر نشان کرد: دیدار دوم نمایندگان با رئیس‌جمهور منتخب به پس از تعطیلات تابستانی مجلس موکول شده و نمایندگان قرار است در پاسخ به حضور آقای روحانی در مجلس، به دیدار وی بروند. بنابراین پس از دو هفته تعطیلات تابستانی مجلس، وکلای ملت در مرکز تحقیقات استراتژیک حضور یافته و با رئیس جمهور منتخب دیدار می‌کنند.

http://hadidnews.com/vdcb05b5.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما