تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳
آنقدر اینان دشمنی‌شان در برابر ملت ایران آشکار هست، که غرب‌زدگان داخل نیز که بزک‌کردن آمریکا ماموریتشان در سالهای اخیر بوده، جرات ندارند در این روزها از شعار «مرگ بر آمریکا» حتی غیرمستقیم انتقاد کنند.
خدمات "احمق‌های درجه یک" به ۲۲ بهمن امسال
 به گزارش حدیدنیوز، رهبرمعظم انقلاب‌اسلامی در دیدار جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی فرمودند: مسئولان رژیم امریکا ضمن اهانت به ملت ایران می گویند چرا «مرگ بر امریکا» می گویید، برای روشن شدن ذهن مقامات امریکایی تأکید می کنیم که ما کاری به ملت آمریکا نداریم و مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر حاکمان امریکا که در این دوره، «مرگ بر ترامپ و بولتون و پمپئو» می‌شود.
 
 
ایشان همچنین افزودند: تا وقتی رژیم امریکا بر مبنای شرارت، دخالت، خباثت و رذالت حرکت می کند، شعار مرگ بر امریکا از دهان ملت مقتدر ایران نخواهد افتاد.
 
اما؛
 
الف: حاکمان دولت آمریکا از هفتاد سال قبل یعنی از زمانی که یک دولت ملی در ایران را ساقط کردند، تاکنون دشمن ترین افراد روی کره زمین نسبت به مردم ایران بوده‌اند. این دشمنی پس از انقلاب تبدیل به کینه و بعد از هر پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و حتی علمی، منجر به عقده بیشتر و صد البته اینک تبدیل به آرزوی انتقام از مردم ایران شده است. حاکمان آمریکایی وقتی هم از مردم ایران نتوانستند انتقام بگیرند، ساده ترین راه ابراز کینه و دشمنی را نیز توهین کردن انتخاب کردند. همچنانکه در دولت اوباما وندی شرمن ایرانی ها را دارای ژن فریبکاری دانست و بعد از او ترامپ هم مردم ایران را تروریست نامید. البته معمولاً مرسوم است که افراد پست وقتی که زورشان به حریف نمی‌رسد، ساده‌ترین راه را فحش دادن انتخاب می‌کنند!
 
ب: عملکرد ترامپ به تنهایی در جایگاه ریاست جمهوری و فرمانده کل قوا آمریکا کفایت می کند که در ایران مردم از ته دل فریاد «مرگ بر آمریکا» سر بدهند ولی پمپئو و بولتون این مساله را تکمیل‌تر کرده‌اند. جان بولتون که روزگاری حتی از حمله اتمی آمریکا به ایران نیز دفاع کرده بود، صمیمی ترین رابطه با منافقین – قاتلین بیش از ۱۷ هزار ایرانی- را دارد و همواره از تهدید و جنگ علیه مردم ایران سخن می‌گوید. در این میان پمپئو هم دستکمی از او ندارد و از هیچ اقدام سخت امنیتی و تروریستی در دوران ریاستش بر سازمان سیا علیه مردم ایران فروگذار نکرد. بماند که بولتون و پمپئو به طریق جنون آمیز و خصمانه‌ای اینک برای هرچه بیشتر اثر کردن تحریم ها بر تک تک مردم ایران، در تلاش هستند. این سه چهره شفاف‌ترین سند و دلیل مردم ایران برای تکرار شعار «مرگ بر آمریکا» هستند. آنقدر اینان دشمنی‌شان در برابر ملت ایران آشکار هست، که غرب‌زدگان داخلی نیز که بزک‌کردن آمریکا ماموریتشان در سالهای اخیر بوده، جرات ندارند که در این روزها از شعار «مرگ بر آمریکا» حتی غیرمستقیم انتقاد کنند.
 
ج: دونالد ترامپ، جان بولتون و مایک پمپئو در واقع نه تنها «دلیل» بلکه عملکردشان سبب به روزشدن و عمیق تر شدن شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران نیز شده است. آنها کاری کردند که ایرانی‌ها تا سالهای آینده نیز شعار «مرگ بر آمریکا» را حق مسلم و واکنش طبیعی خود نسبت به حاکمان آمریکایی بدانند. این مثلث طلایی ثابت کردند که آمریکا، همچنان کامل‌ترین مصداق استکبار در جهان است. از این باب آنها واقعاً مصادق اتم و کامل"احمق های درجه یک" هستند.
 
این احمق‌های کم نظیر در دولت آمریکا خدمات جالبی تاکنون به انقلاب اسلامی کرده‌اند که یکی از این خدمات البته مربوط به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هست و در این شرایط ویژه جمهوری اسلامی چه کسی همانند آنها می‌توانست سبب تحریک مردم را برای حضور پرشورتر و بیشتر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی در چهلمین سال شود؟!
منبع: جهان http://hadidnews.com/vdcaywne.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما