تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
۱۸ تیر امسال هیچ خبری از تحرک منافقین و معاندین نظام دیده نشد اما مخملباف درست در روز ۱۸ تیر امسال یک مصاحبه خبری در بیت المقدس گذاشت و از حضور خود در اسرائیل رونمایی کرد.
ایستگاه آخر  وطن‌فروشان
محسن مخملباف دو سال پیش بدون سرو صدا به سرزمین‌های اشغالی رفت تا فیلم باغبان را در حمایت از حقوق فرقه ضاله بهائیان بسازد! 

او یک سال و نیم در سرزمین‌های اشغالی را به سیر و سلوک خود در مورد اتمام پروژه خیانت به ملت و نیز ملت فلسطین به‌بهانه ساخت فیلم باغبان گذراند.


۱۸ تیر امسال هیچ خبری از تحرک منافقین و معاندین نظام دیده نشد اما مخملباف درست در روز ۱۸ تیر امسال یک مصاحبه خبری در بیت المقدس گذاشت و از حضور خود در اسرائیل رونمایی کرد.
او در این مصاحبه رسماً از غاصبان قدس خواست از نیروهای دموکراتیک (بخوانید ضدانقلاب) در ایران حمایت کنند.


او همچنین ریشه منازعات فلسطینی‌ها و رژیم اشغالگر قدس را مذهب و فرهنگ دانست و گفته این دو عامل باعث شده فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به توافق نرسند.
کشف این دو مطلب که مهمترین فراز مصاحبه او در بیت المقدس بود طی یک سال و نیم در باغهای بهائیان در حیفا به دست آمده است.


تحلیل این مسیر که چگونه مخملباف طی سه دهه کار هنری خود از " توبه نصوح" و " دو چشم بی‌سو" به " باغبان " و گردش یک سال و نیمه در باغهای حیفا و دفاع از فرقه ضاله بهائیت رسیده خیلی دشوار نیست. چرا که اسرائیل ایستگاه آخر وطن‌فروشان است.


آنچه دشوار است کشف نحوه و چگونگی " پروژه" دشمن در طراحی یک "پروسه" است که هنرمندی را از حوزه خدمت به اسلام و ملت به حوزه خیانت و وطن‌فروشی ــ نه‌تنها به ملت بلکه خیانت به بشریت ــ می‌کشاند.
همین "پروژه" و "پروسه" در حوزه سیاست وجود دارد.


در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی فقط تدارک تیم ترور برای کشتن دانشمندان هسته‌ای وجود ندارد. در اتاق جنگ صهیونیستی علیه ملت ما و ملتهای مسلمان منطقه یک نقشه جنگی تمام‌عیار در همه عرصه‌ها تعریف شده و عملیاتی می‌شود و ما در ۱۸ تیر امسال بخشی از آن را در بیت المقدس در مصاحبه آقای مخملباف بازخوانی می‌کنیم.


سرزمینی که در قلب جغرافیای سیاسی اسلام اشغال شده، یک پایگاه جنگی و توطئه علیه حیات ملتهای مسلمان و حتی ملتهای جهان است.
امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان روزهای اول نهضت اسلامی وقتی یک مشت به سینه استبداد می‌زد یک مشت محکم هم به دهان رژیم صهیونیستی می‌زد. او خطر اسرائیل را بیش و پیش از هرکسی درک می‌کرد.
غفلت از این خطر همیشه اقتدار ملی و امنیت ملی را به مخاطره انداخته است. در جریان آشوب طلبی‌های سال ۸۸ به‌بهانه سخیف تقلب در انتخابات، عده‌ای در خیابان‌های تهران به‌اعتراف رئیس جمهور و نیز نخست وزیر اسرائیل به‌نمایندگی از رژیم صهیونیستی با ملت ما می‌جنگیدند.


متأسفانه برخی سیاست‌مداران و حتی مسئولان امنیت کشور خوش‌خیالانه آن را به‌حساب غفلت یا فریب خوردگی و یا قدرت طلبی سران فتنه می‌گذاشتند؟
شماری از منافقین و حتی سرویس‌های وابسته به دشمن دستگیر شدند اما اینها هنوز همان تحلیل خوشبینانه خود را دارند.
حال آنکه حضور در خیمه نظام ، اسلام و ملت ادب و آداب خاص خود را دارد. کسانی که با آداب اسرائیلی می‌خواهند در این خیمه عمل کنند دستشان زود برای ملت رو شده و خیلی زود معلوم می‌شود که چه‌کسی از کجا فرمان می‌گیرد. رفتار سیاسی و سلوک فکری او این راز را برملا می‌کند.




ورود آشکار مخملباف به خاک سرزمین‌های اشغالی و ارائه اثر خائنانه او در دفاع از یک فرقه ضالّه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی مهر محرمانه و سرّی و به‌کلی سرّی را از پرونده کارکرد خود در حوزه فرهنگ ایران برداشته است. اکنون رژیم اشغالگر قدس بر آن است تا در حوزه سیاست هم این رونمایی را انجام دهد.


جنگ نرم تمام‌عیاری که در سال ۸۸ به ملت تحمیل شد، چنین مقصد و هدفی را دنبال می‌کرد. اما هوشمندی رهبری انقلاب و بصیرت مثال‌زدنی مردم این پروژه را خنثی کرد. آنها بر این بودند که خیانت به ملت به‌ویژه رأی ملت و انکار جمهوریت نظام و اسلام امری عادی شود. لذا در آخرین رونمایی از شرارت خود روز عاشورا "اصل ولایت فقیه" را هدف قرار دادند. قیام ۹ دی توطئه‌ها و دسیسه‌ها در این وادی را درهم کوبید.


اکنون پس از ۴ سال یک انتخابات آزاد، جدی و رقابتی همانند گذشته برگزار شده است. نتایج را همه پذیرفته‌ و‌ به منتخب ملت تبریک گفته‌اند. رئیس دولت جدید اکنون با حمایت و همکاری همه اضلاع رقابت می‌رود کابینه خود را تشکیل دهد.
مدعیان دروغ تقلب رسوا شده‌اند. پرچم اعتدال و عقلانیت به‌جای عَلَم افراطی‌گری، تندروی، خشونت، زورگویی، پیمان شکنی، انحصار طلبی و بی‌قانونی اصحاب فتنه به اهتزاز در آمده است.


پرچم وحدت ملی و انسجام اسلامی به‌جای عَلَم تولید نفرت و تفرقه افکنی بین ملت با بصیرت مردم و هدایت‌های پیامبرگونه رهبری در چهار گوشه کشور دیده می‌شود.


اگر ۴ سال پیش اصحاب فتنه قبل از شمارش آرا و اعلام نتایج، خود را پیروز انتخابات نمی‌نامیدند آن‌همه خسارت به کشور وارد نمی‌شد.‌ آن‌همه مردم بی‌گناه کشته و زخمی نمی‌شدند، امنیت ملی به خطر نمی‌افتاد و منافع ملی به تاراج گرگهای جهانی نمی‌رفت. آنها امروز به‌جای اینکه از ملت عذرخواهی کنند و به دامن پرمهر ولایت برگردند، گاهی از سوی برخی مورد حمایت قرار می‌گیرند مبنی بر اینکه خائنین به ملت یک‌سویه مورد عفو قرار گیرند بی‌آنکه آثار توبه و انابه در آنها دیده شود.


این تفکر نادرست و داوری ناصحیح، اصحاب فتنه را تا ایستگاه آخر وطن‌فروشان یعنی رژیم صهیونیستی مشایعت می‌کند. اگر این تشییع الآن صورت نگیرد همانند " مخملباف" ممکن است دو دهه دیگر صورت گیرد.
ما نباید از " پروژه" صهیونیست‌ها در مدیریت جنگ نرم و "پروسه" معاندین انقلاب در همگرایی با اصلی‌ترین دشمن اسلام و انقلاب و نظام غفلت کنیم. http://hadidnews.com/vdcayunu.49new15kk4.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما