تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
دستگاه اطلاعاتی سوریه طرح ترور بشار اسد رئیس جمهور این کشور را خنثی کرد.
طرح ترور بشار اسد خنثی شد
به گزارش حدیدنیوز؛ روزنامه الدیار لبنان در گزارشی نوشت:دستگاه اطلاعاتی اردن تلاش برای ترور"بشار اسد" را کشف کرده وآن را به اطلاع دستگاه اطلاعاتی سوریه رسانده است.

این روزنامه اظهار داشت:روز دوشنبه ۳ژوئن گروه های افراطی در صدد استفاده از سامانه پدافندی قابل حمل که از قطر برای حمله موشکی در سطح "زمین به هوا" به هواپیمای حامل رئیس سوریه در خلال نزدیک شدن وی به فرودگاه لاذقیه را داشتند.

براساس گزارش روزنامه الدیار دو تن از کارکنان فرودگاه نظامی "المزه" در نزدیکی دمشق در پی اجرای این عملیات در هنگام پرواز هواپیمای "بشار اسد" بودند.

این روزنامه ادامه داد:افراد مسلح افراطی وابسته به "جبهه النصره وتعدادی از افسران گریخته از نیروهای مسلح سوریه به دنبال اجرای عملیات ترور در هنگام پایین آمدن هواپیمای حامل "بشار اسد" تا ارتفاع ۱۵۰ متری بوسیله موشک بودند.

در همین حال برخی دیگر از افرد وابسته به گروه های تروریستی افراطی در لاذقیه که در جریان این عملیات بودند اعلام کردند گروهی ۹ نفره به دنبال اجرای عملیات ترور "بشار اسد" در هنگام تعطیلات آخر هفته رئیس جمهور سوریه در شهر "الواقعه" در نزدیکی دریای مدیترانه بودند که نقشه آنها خنثی شد.

روزنامه "الدیار" لبنان در پایان از احتمال دست داشتن سرویس های اطلاعاتی "قطر وترکیه" در پس پرده این عملیات ترور نافرجام خبر داد. http://hadidnews.com/vdcayinu.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما