تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه این نامه با بیان اینکه در این مورد اذن حاکم شرط است، پیشنهاد کرد: «کلیه موارد مذکور در سپاه پس از فحص و یأس از پیدا شدن صاحبان آن‌ها فروخته شود و وجوه حاصله و همچنین وجوه مربوط به رد مظالم در اختیار نماینده ولی‌فقیه قرار گیرد تا به افراد مستحق مرتبط با سازمان از قبیل سربازان بی‌بضاعت، کارگران و نیروهای خدماتی و قراردادی نیازمند صدقه داده شود.»
به گزارش حدیدنیوز، در پی استفتاء نماینده ولی‌فقیه در سپاه از محضر رهبر معظم انقلاب در خصوص نحوه ادا و پرداخت برخی وجوهات شرعی، حضرت امام خامنه‌ای اختیار برخی وجوه شرعی را به حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تفویض کردند.



نماینده ولی‌فقیه در سپاه در نامه خود آورده است: «در مراکز مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعضاً وسایل و اشیای شخصی افراد مختلف اعم از کارکنان و مراجعه‌کنندگان باقی می‌ماند که به دلیل تفاوت شرایط، وضعیت متفاوتی دارند که شرح آن مفصل و موجب تصدیع خواهد شد ولی نهایتاً مشمول حکم مجهول‌المالک می‌شوند که باید از طرف صاحبان آن‌ها صدقه داده شود.»



حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه این نامه که در صبح صادق منتشر شده با بیان اینکه در این مورد اذن حاکم شرط است، پیشنهاد کرد: «کلیه موارد مذکور در سپاه پس از فحص و یأس از پیدا شدن صاحبان آن‌ها فروخته شود و وجوه حاصله و همچنین وجوه مربوط به رد مظالم در اختیار نماینده ولی‌فقیه قرار گیرد تا به افراد مستحق مرتبط با سازمان از قبیل سربازان بی‌بضاعت، کارگران و نیروهای خدماتی و قراردادی نیازمند صدقه داده شود.»



مقام معظم رهبری در پاسخ به این استفتاء مرقوم کردند: «بسمه‌تعالی. جنابعالی مجازید همانگونه که نوشته‌اید عمل کنید. ان‌شاءالله موفق باشید. سیدعلی خامنه‌ای»



دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه به دنبال استعلام‌ها و پیگیری‌های متعدد فرماندهان، مدیران و پاسداران در خصوص نحوه ادا و پرداخت این وجوهات، اعلام کرد: آحاد پاسداران، مدیران و فرماندهان محترم می‌توانند وجوهاتی چون؛ دیون، رد مظالم و اموال مجهول‌المالک را به شماره حساب ۸۱۹۸۰۰۷۲۹۸۰۸ بانک سپه شعبه شهید کلاهدوز به نام نماینده ولی‌فقیه در سپاه واریز کنند. http://hadidnews.com/vdcawmnu.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما