تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
براي آبشده هم سقف ديرزو روي ۴۳۸ تومان بود كه به نظر من تا زير ۴۳۰ افت خواهد داشت و خريد مطمئن رو در صورت افت تا ۴۲۰ مي شه انجام داد.
جديدترين تحليل بازار ارز و سكه
به گزارش حدیدنیوز، براي چند روز گذشته انتظار داشتيم كه افت قيمت ها ادامه داشته باشد كه صحبت هاي آقاي سيف تاثير منفي بدي بر بازار داشت و جمله "دلار الان تو كف هست" باعث شده تا بازار رو به بالا حركت كند.

قبلا هم اشاره كرديم تكنيكال پسرو اخبار و فاند قوي هست و فقط يك گزينه براي پيش بيني آينده. هر چند در همان روزها هم تعدادي از تكنيكاليست ها نظر بر صعود داشتند.



ديروز دلار به صورت هيجاني تا ۳۰۹۰ - ۳۱۰۰ بالا رفت كه در ادامه با فروكش كردن هيجانات دوباره مسير اصلاح رو در پيش گرفت و آخر شب خدود ۳۰۴۵ معامله مي شد. با توجه به روند روز گذشته احتمال افت تا ۳۰۳۰ براي امروز هست.



كه هم به صورت آني تا ۱ ميليون بالا رفت و بعد تا ۹۸۵ كاهش قيمت داشت. عدم تغيير محسوس انس باعث مي شود امروز هم رشد غير طبيعي روي سكه نداشته باشيم.



براي آبشده هم سقف ديرزو روي ۴۳۸ تومان بود كه به نظر من تا زير ۴۳۰ افت خواهد داشت و خريد مطمئن رو در صورت افت تا ۴۲۰ مي شه انجام داد.



هشدار: خبرهای پیش بینی صرفا براي اطلاع رساني منتشر شده و " اخبار بانك " هيچ اعتقادی به پیش بینی قیمتها ندارد و مطالب ذكر شده هيچ ‌گونه توصيه اي براي خريد و فروش نمي باشد. بازديد كنندگان محترم بر اساس برداشت و مسئوليت خود اقدام به خريد و فروش نمائيد. http://hadidnews.com/vdcawenu.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما