تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور خبر احتمال وقوع طوفان را در تهران تکذیب کرد و گفت: اکنون سرعت وزش باد در تهران ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت است.
وقوع طوفان در تهران تکذیب شد
به گزارش حدیدنیوز، «احد وظیفه» عصر دوشنبه افزود: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور امشب شاهد بارش باران در تهران خواهیم بود و فردا وزش باد در تهران آلاینده های جوی را کاهش می دهد.
 
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور بیان کرد: از اواخر روز چهارشنبه این هفته نیز شاهد افزایش غلظت هوا و آلاینده های جوی در شهر تهران خواهیم بود و تا شنبه آینده این وضع ادامه می یابد.
 
شاخص کیفیت هوا (Air Quality Index = AQI) معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطح سلامتی افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط سالم (زرد) (حدمجاز استاندارد یا حد سلامت)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک (ارغوانی) تعیین شده است.  
 
هفته پایانی آذرماه هوای تهران در شرایط اضطرار قرار گرفت که به تعطیلی مدارس منجر شد اما بارندگی پایان هفته، از غلظت آلاینده ها کاست.
منبع: ایرنا http://hadidnews.com/vdcawene.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما