تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۵
بيانيه گروه صنعتي ايران خودرو در گرامي‌داشت هشت سال

مسير توسعه صنعت خودرو از اقتصاد مقاومتي مي گذرد

گروه صنعتي ايران خودرو در بيانيه اي ضمن تجليل و گرامي‌داشت هشت سال مقاومت و پايداري ملت بزرگ ايران در جنگ تحميلي، توفيق‌هاي به دست آمده و توسعه كشور را حاصل همكاري همدلانه و جهادي ملتي دانست كه براي دستيابي به ايراني با ثبات با جان‌فشاني و ايثار مقاومت كرده‌اند. متن كامل اين بيانيه در پي مي آيد.

هشت سال دفاع مقدس یادآور ایثار، جان‌فشانی و صلابت ملتی بزرگ است که کارنامه عزتش چون برگ درخشانی در مقابل دیدگان مردم آزاده جهان آنان را به تعظیم و تکریم وا می‌دارد. مقاومت و ايستادگي آحاد ملت و بسيج تمام نيروهاي كشور در جنگ تحميلي برای خلق حماسه ای بزرگ، تصويري گويا از همكاري همدلانه و جهاد و همراهي ايثارگرانه‌اي با اتكاي به آموزه‌هاي دين مبين اسلام بود كه موجب عزت كشور شد و ملت را از آزمون دشوار استقلال خواهي و آزادي‌خواهي سربلند بيرون آورد.

ما به عنوان گروه صنعتي ايران خودرو اين قله‌اي كه بر آن ايستاده‌ايم را حاصل خون هزاران شهيد و دستاورد بزرگ ملتي مي‌دانيم كه با قيادت و رهبري امام خميني(ره) توانست علاوه بر شكستن هيمنه طاغوت داخلي، دشمن خارجي را نيز به خاك مذلت بنشاند و ضمن تكريم همه رشادت‌ها و ايثارگري‌ها سالگرد آغازين روزهاي آن حماسه بزرگ را گرامي‌مي‌داريم.

حضور حماسی و هشت سال ایستادگی مردم ایران در کارزاری که قدرت های جهانی طرح‌ریزی کرده و توسط عمال منطقه و دست نشانده با تجاوز به میهن پاک اسلامی مان رقم زدند، دليل روشن و آشكاري است بر اين‌كه در پهندشت ايران اسلامي جز روح ايثار و استقلال كه تاريخ گواه سرشاري از آن در سينه دارد، ديده نمي‌شود و با چنين ملت بزرگي جز به احترام نبايد سخن گفت.

بي‌شك شكست تاريخي استكبار در ميدان موجب شده‌است تا با فرار از اذعان به بزرگي اين ملت، مكري ديگر كند و بخت واژگون خود را در ايجاد محدوديت براي آنان بيازمايد. بهانه جديد، گام نهادن اين كشور در مسير توسعه و رشد اقتصادي كشور بود و هرچه اين ملت با اتكا به نيروها، توان و استعداد داخلي در مسير توسعه و تعالي به پيش‌مي‌رود، قدرت‌هاي استعماري نيز تنگ‌تر كردن عرصه و ايجاد محدوديت را حربه‌اي براي مبارزه قرار داده‌اند. تيغي كه اينبار با تاسي به رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبري، حضرت آيت ا... خامنه‌اي(مدظله‌العالي) و در تبعيت از اقتصاد مقاومتي ايشان كند و كندتر شد.

گروه صنعتي ايران خودرو خرسند است كه در اين فراز از تاريخ كشور مي‌تواند، به همراه خيل عظيم ملت، در تبعيت از سياست‌هاي كلي نظام و در سايه تدبير و هدايت دولتي قدرتمند به عنوان يكي از مهم‌ترين بخش از صنعت كشور، مسووليت خدمت به مردمي عزيز را عهده‌باشد. چرا كه ما خود را وام‌دار اين رادمردي‌ها و غيرتي مي‌دانيم كه شكوهي تاريخي را برايمان به ارمغان آورده است و بر آنيم تا به عنوان بخشي از اين موج خروشان، در تحقق كامل استقلال و آزادي همراه و هم‌گام باشيم به ويژه در سالي كه بر تاركش عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي» است.

بي‌ترديد ملت بزرگ ايران به ويژه صنعتگران بخش خودرو خود را درس‌آموز مدرسه‌اي مي‌دانند كه با پشتوانه غني فرهنگ ديني توانست در هشت سال دفاع مقدس تك‌تك اين واژگان را به تصوير بكشد و درستي و امكان‌پذيري آن را تجربه كرده است. اميد آن كه خداوند منان كوشش‌هاي فرزندان اين ملت را گروه صنعتي ايران خودرو قرين توفيق بيش‌تر گرداند. http://hadidnews.com/vdcawene.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما