تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
معاون اتاق بازرگانی گفت: گوشت‌های وارداتی بعد از باز شدن پلمب در خودروهای حامل، تا محل فروشگاه‌های توزیع اسکورت می‌شود.
اسکورت گوشت وارداتی تا فروشگاه‌ها
به گزارش حدیدنیوز، هوشیار فقیهی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر توزیع کالاهای اساسی گفت: محموله گوشت‌های وارداتی بعد از باز شدن پلمب در خودروهای حامل، تا محل فروشگاه‌های محل توزیع به نوعی اسکورت می‌شود تا از رسیدن آن بدست مصرف کننده واقعی و هدف اطمینان حاصل شود.
 
وی افزود: البته این جزو وظایف قانونی ما نیست، ولی برای کنترل بازار در چارچوب قوانین و مقررات عادی نمی‌توانیم با این قبیل کالاها مثل کالاهای عادی در شرایط عادی برخورد کنیم.
 
معاون اقتصادی اتاق بازرگانی با بیان اینکه اولویت اتاق اصناف تمرکز بر فروش فوق العاده است گفت: ما دنبال این هستیم که فرهنگ فروش فوق العاده را ترویج کنیم.
 
هوشیار فقیهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و بهاره افزود: ۱۱۵ نمایشگاه عرضه مستقیم در استان‌ها و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود که چندین کمیته راهبری برای نظارت بر فعالیت این نمایشگاه‌ها درست کرده ایم تا مستمرا کار نظارت را انجام دهند و باید نظارت‌های فیزیکی به شدت افزایش یابد که تمهیدات ویژه‌ای برای آن اندیشیده شده است.
 
معاون اقتصادی اتاق بازرگانی، تعادل عرضه و تقاضا را شرط حل مشکلات بازار دانست و گفت: در حوزه گوشت با تمهیداتی که اندیشیده شده انتظار داریم فاصله قیمت آزاد و دولتی این کالا کاهش یابد که قطعاً هم کاهش خواهد یافت.
 
هوشیار فقیهمی با اشاره به اینکه اصناف حاشیه سودشان را از فروش مرغ در برخی از استان‌ها تا ۴ درصد کاهش داده اند گفت: این درست نیست که نهاده با ارز ۴,۲۰۰ تومان تامین شود بعد قیمت مرغ را با نرخ نیمایی محاسبه کنیم.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdcaw6ne.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما