تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۸
هیچ سایتی در مدت کم نمی تواند ترافیک بالایی کسب نماید و اگر اینطور هم باشد موقتی است.
نکات کلیدی افزایش بازدید سایت
به گزارش حدیدنیوز، قطعا هر دارنده وب سایتی دوست دارد که سایتش در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل، یاهو و… قرار بگیرد و در کل ترافیک سایتش افزایش یابد. راه های بسیار گوناگونی در این ضمینه وجود دارد که همگی به نظر من مکمل یکدیگر هستند. اکنون به شما مهمترین و ثمر بخشترین این راه ها را آموزش می دهیم تا وب سایت خود را محبوب نمایید و ترافیک تعداد بازدید کننده آن را بالا ببرید. 

دقت کنید که هیچ سایتی در مدت کم نمی تواند ترافیک بالایی کسب نماید و اگر اینطور هم باشد موقتی است. پس برای دیدن نتیجه باید چند ماهی صبر کنید و طبق آموزش های ذیل عمل نمایید:

نکته اول:
مهمترین و اولین چیزی که باید به شما بگویم این است که باید چیزی برای ارائه داشته باشید. اگر شما میخواهید در زمینه سایت های اینترنتی موفق شوید باید یک سرویس یا مطلب و یا محتوای جالب … حتی الامکان جدید و یا کم نظیر ارائه کنید. پس اگر چیزی برای ارائه ندارید هر چه سریعتا از فکر بالا بردن آمارتان بیرون بیایید!

نکته دوم:
طراحی وب سایت شما باید با محتوای آن هم خوانی کامل داشته باشد بخصوص اگر سایت برای فارسی زبانان راه اندازی میکنید.
اصولا کاربران ایرانی به ظاهر ساده و زیبا بسیار جذب می شوند.

نکته سوم:
از کپی کردن مطالب از سایت های هم موضوع بشدت بپرهیزید زیرا اینکار پس از چند بار بازدید کاربر، به راحتی تشخیص داده میشود.
شاید بپرسید کاربر فکر میکند سایت های دیگر از سایت من کپی کرده اند. در جواب باید بگویم تشخیص به وسیله تاریخ ارسال مطلب بسیار آسان است!

نکته چهارم:
با مخاطبانتان ارتباط نزدیک برقرار کنید. یک مکان با عنوان تماس با ما در سایت خود حتما داشته باشید و در صورت لزوم حتی شماره تماس مستقیم خود را در سایتتان بگذارید و بخصوص در پایین سایت. این مسئله برای بعضی موتورهای جستجو نقش کلیدی دارد مانند گوگل و یاهو!

نکته پنیجم:
یکی از سایت هایی که وبمستران حرفه ای برای آن سروکله می شکنند ثبت سایتشان در دایرکتوری بزرگ و جهانی dmoz.org است. به هر قیمیتی ولی به درسی سایت خود را در این دایرکتوری ثبت کنید. سپس خواهید دید که پس از مدتی ترافیک تان چطور میترکاند!

نکته ششم:
در صورتی که مطلب در یک سایت دیگر دلتان را بدجور گرفت و خواستید آن را کپی نمایید حتما منبع و لینک مستقیم ان را نیز در پست خود بگذارید. زیرا اینکار صداقت شما را به کاربران می رساند. و سعی کنید از سایت های خارجی زبان مطالب را گرفته و به فارسی ترجمه کنید و برای کاربرانتان بگذارید.

نکته هفتم:
کاربر را نرنجانید در واقع کاربران بخصوص ایرانی ها زودرنج هستند و اگر ببینید برای دیدن یک مطلب باید هزار و اندی از صفحات مثل عضویت اجباری و … را بگذرانند بی خیال ماجرا خواهند شد!

نکته هشتم:
لینک بدهید و لینک بگیرد و خصیص نباشید! در این چند ساله اخیر وبسترها بخصوص پربازدیدها! خیلی خصیص شده و به راحتی به کسی لینک نمیدهند. با آرامش و با متنی حساب شده و کاملا محترمانه درخواست تبادل لینک کنید.

نکته نهم:
قالب سایتان را با تمام مرورگرها منطبق کنید! هنوز خیلی ها از مرورگر تنفر آمیز IE۶ استفاده می کند که مرورگری کاملا غیر استاندارد است! پس سایت شما باید برای همه به یک شکل بارگزاری شود. همچنین قالب خود را بسیار سبک بسازید زیرا با سرعت حلزونی اینترنت در ایران بعضی ها حوصله چند دقیقه لود شدن یک سایت را ندارند!

نکته دهم:
کلمات کلیدی سایت خود و سایت های رقیب را به دقت بررسی کنید و بهترین ها را برگزینید. برای اینکار از سایت Google keyword Tool که یکی از سایت های گوگل است کمک بگیرید. همچنین توضیحات سایت خود را فراموش نکنید.

نکته یازدهم:
سعی کنید آدرس وب سایت شما کوتاه و به خاطر سپردن آن آسان باشد.

نکته دوازدهم:
عنوان وب سایت اولبن موردی از که کاربر هنگام ورود به سایت شما میبیند پس عنوانی مناسب، کوتاه و روان انتخاب کنید. مثلا اگر سایتی با محتوای موزیک دارید عنوان “دانلود موزیک های جدید ایرانی” می توانید مناسب باشد.از به کاربردن اولین ، برترین ، قدرتمندترین و … بپرهیزید. http://hadidnews.com/vdcaw6n6.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما