تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
آخرین وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در انبارها

متن طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی توسط بسیج

معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی در انبارها برای چند ماه آینده تامین شده است، گفت:بیش از 90 درصد تقاضای ما برای ارز مورد نیاز توسط بانک مرکزی پاسخ داده شده است.
متن طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی توسط بسیج
به گزارش حدیدنیوز، عبدالمهدی بخشنده معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان شیلات، در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات دولت برای تنظیم بازار شب عید، اظهارداشت: با کمک همه جانبه دولت و کمک هایی که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی به ما کرده اند ارز مورد نیاز ما برای واردات کالاهای اساسی تامین شده است.
 
وی افزود: به جرات می توان گفت بیش از ۹۰ درصد تقاضای ما برای ارز مورد نیاز توسط بانک مرکزی پاسخ داده شده است.
 
 
معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ما هم اکنون در دو بخش مصارف انسانی و نهاده های تولید محصولات پروتئینی وضعیت بسیار مطلوبی داریم و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
 
بخشنده افزود: انبارهای بخش دولتی به عنوان ذخایر راهبردی کشور کاملاً پر است و بخش خصوصی نیز وضعیت مشابهی دارد.
 
وی با بیان اینکه تا چند ماه آینده در زمینه اقلامی مانند برنج، روغن، شکر، گوشت، مرغ و نیز در بخش نهاده های تولید اقلامی مانند ذرت، کنجاله و جو تامین شده و جای نگرانی نیست، تاکید کرد: این اقلام هم توسط بخش دولتی و هم توسط بخش خصوصی تامین شده بخشی نیز در مسیر ورود به کشور است. بنابراین مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم بویژه در ایام پایانی سال و ایام نوروز که مصرف مقداری بالاتر می رود، نداریم. http://hadidnews.com/vdcauwne.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما