تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ايساكو، آماده ارايه خدمات وي‍ژه به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر است.
خدمات ويژه ایساکو در تعطیلات عید سعيد فطر

 به گزارش حدید نیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، نزدیک به 110 نمایندگی در سراسر کشور از 16 تا 18 تیرماه، برای خدمت‌رسانی به شهروندان، مهیا شده‌اند.

 در اين طرح، تیم‌های مجرب ایساکو در بخش‌های مهندسی، بازرگانی و شبکه امداد خودرو با برنامه‌ریزی دقیق، قطعات پر مصرف در حوزه گارانتی و امداد ویژه را تامین کرده و در اختیار نمایندگان قرار دادند تا خدمت‌رسانی به مشتریان تسهیل شده و به چابک‌ترین شکل ممکن صورت پذیرد.

 رضا حسینی، مدیر عامل شركت ايساكو نيز از شهروندان خواست تا با خرید قطعات استاندارد و اصلی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز براي تامین ایمنی خودروها، سفري آرام و خوشي را براي خانواده فراهم كنند.

 وی تاكيد كرد: ناوگان امدادي ايران‌خودرو، مانند هميشه آماده ارائه خدمات جاده‌اي است و مردم عزيز در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، می‌‌توانند با شماره تلفن 096440  تماس حاصل كنند.

  گفتني است لیست نمایندگی های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir  و کانال تلگرام این شرکت به آدرس telegram.me/farhangekhedmat  قابل مشاهده است http://hadidnews.com/vdcauone.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما