تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
نشست امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز ۸ مصوبه داشت که مهمترین آنها تمدید مدت زمان نقل و انتقالات لیگ برتر بود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) در دفتر علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد که ۸ مصوبه داشت. مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

۱- هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از پیام ویژه مقام معظم رهبری در مورد موفقیت تیم ملی فوتبال و صعود به جام جهانی اعلام می‌دارد با عنایت به پیام معظم له، می‌بایست با تلاش بیشتر و هدفمندتر نسبت به راهبردی کردن برنامه‌های عملیاتی فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی و توسعه فوتبال کشور اهتمام لازم به عمل آید.

۲- هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دکتر بابایی مدیرعامل، دکتر مهرعلی رئیس هیئت مدیره و همچنین سایر اعضای هیئت مدیره وقت شرکت هواپیمایی آسمان در خصوص همراهی و مساعدت با تیم ملی فوتبال کشور در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی اعلام کرد که این شرکت با عقد قرارداد همراهی تیم ملی و صعود آن به جام جهانی، نقش بسزایی در به وجود آمدن شادی و غرور ملی مردم عزیز ایران را داشته است، تشکر و قدردانی کرد.

۳- براساس پیشنهاد سازمان لیگ و نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها تا پایان زمان نقل و انتقالات می‌توانند به تعداد زیر بازیکن جذب کنند:
- ۲۱ بازیکن با شرایط سنی آزاد در قالب قرارداد حرفه‌ای
- ۹ بازیکن با شرایط سنی زیر ۲۳ سال در قالب قرارداد حرفه‌ای
- ۵ بازیکن با شرایط سنی زیر ۲۱ سال (امید)
- ۳ بازیکن با شرایط سنی زیر ۱۹ سال (جوانان)
* بدین ترتیب تعداد بازیکنانی که هر باشگاه می‌تواند با رعایت مقررات ثبت و اولویت اسامی منظور و معرفی کنند، جمعا ۳۸ نفر خواهد بود.

۴- بنا به پیشنهاد رئیس کمیته داوران، هدایت‌الله ممبینی به عنوان عضو جدید کمیته داوران منصوب شد.

۵- به دنبال پیشنهاد کمیته عضوگیری فدراسیون فوتبال درخصوص تعرفه حق عضویت اشخاص حقیقی و حقوقی در فصل ۹۳-۹۲ طبق بند ۱-۱ ماده ۷۴ اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید.

۶- پیشنهاداتی از سوی سازمان لیگ در خصوص پروژه بلیت الکترونیک تبلیغات محیطی در پخش تلویزیونی مطرح شد و کلیات آن به تصویب هیئت رئیسه که پس از کارشناسی از سوی کمیته بازاریابی به اجرا گذاشته خواهد شد.

۷- با توجه به درخواست فدراسیون مبنی بر افزایش زمان استراحت بازیکنان ملی‌پوش و تعویق شروع مسابقات لیگ برتر و تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال زمان تعویق و شروع مسابقات لیگ برتر از ۱۹ تیرماه به ۲ مردادماه مصوب شد و بدیهی است که زمان پایان نقل وانتقالات لیگ برتر از ۱۵ تیرماه به ۲۰ تیرماه موکول شود. همچنین مقرر شد با توجه به اعلام موعد نقل و انتقالات بازیکنان خارجی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، پایان زمان نقل و انتقالات این بازیکنان کماکان تا ۱۵ تیرماه خواهد بود.

۸- در پایان هیئت رئیسه فدراسیون از عملکرد کلیه همکاران فدراسیون فوتبال، اهالی ورزش و رسانه های گروهی که در رشد پیشرفت فوتبال کشور و فوتبال ملی نقش موثر داشته‌اند، قدردانی کرد. http://hadidnews.com/vdcau0nu.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما