تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۴
پيام مهندس يكه زارع به مناسبت روز جهاني كارگر

با دستان پر تلاش كارگران، ايران خودرو اوج مي گيرد

مهندس هاشم يكه زارع، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، در پیامی ۱۱ ارديبهشت مصادف با روز جهاني كارگر را به خانواده بزرگ گروه صنعتي ايران خودرو تبريك گفت.
با دستان پر تلاش كارگران، ايران خودرو اوج مي گيرد
به گزارش حدیدنیوز، در اين پيام آمده است: يازدهم ارديبهشت هر سال، روز تجليل از بزرگ‌مردان و زناني است كه به مفهوم پرارزش «كار» جان مي‌دهند. اين ارزش، چنان ستودني است كه وجود قدسي پيامبر عظيم‌الشأن اسلام، دست پينه‌بسته كارگري را بوسيدند  و به افراد سخت‌كوش، احترام مي‌گذاشتند.



هر چند «كار» فريضه‌اي مقدس  و هميشگي است و تكريم كارگران، به تاسي از رسول  اكرم (ص) بايد در همه ايام نمود داشته باشد، اما اين روز را بهانه اي براي عرض تبريك صميمانه خود به شما كارگران گروه صنعتي ايران‌خودرو قرار مي‌دهم و بار ديگر مراتب قدرداني خود را به خاطر تمام تلاش‌ها، بزرگواري ها و همدلي‌تان تقديم مي دارم.



همكاران عزيزِ همراه؛



در سال‌هايي كه گذشت، شما با بلندنظري، راه پرچالش تعالي را انتخاب كرديد و با غيرت و همت مثال‌زدني، تلاش خستگي‌ناپذيري را تجربه كرديد و در نتيجه همين تلاش صادقانه  و بي منت شما همكاران بود كه نام  ايران خودرو به عنوان يك خودروساز معتبر،  در اقصي نقاط جهان شناخته شد و توانست از اعتبار صنعتي كشورمان دفاع كند.



امروز، نقش كارگران از هميشه پررنگ تر است. شرايط پرچالشي را پشت سر گذاشته ايم و شرايط پرچالشي را نيز پيش رو داريم و به‌حق، نسخه شفابخش «اقتصاد مقاومتي» رهبر فرزانه انقلاب  كه با رويكردي جهادي، فرصت‌ساز، مولد و درون‌زا ارائه شده، تنها راه ماندن در مسير تعالي و پيشرفت است، آزموني كه اگر در آن سربلند باشيم، به قله‌هاي افتخار صعود خواهيم كرد و به چشم‌اندازهاي روشن موفقيت دست خواهيم يافت.



با حس مسووليت‌پذيري، دلسوزي و انگيزه مضاعفي كه در كارگران سراغ دارم، ترديد ندارم كه ايران خودرو به مدد قدرت دستان پرتلاش، خلاقيت و نبوغ ذهن توانمندتان به روزهاي اوج خود كه شايسته آن است خواهد رسيد تا هر ايراني، بيش از گذشته به بودن و درخشيدنش افتخار كند.



از همه همكاران فرهيخته مي‌خواهم، فرمايش هاي مدبرانه مقام معظم رهبري را نصب‌العين خود قرار داده و در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي»، مسير را براي به ثمر نشستن اين فرمايش معظم‌له در ايران‌خودرو هموار سازند تا ان‌شاء الله با  رفع مشكلات موجود و بهبود شرايط كاري، محيط كاري سالم، پويا و آكنده از نشاط و انگيزه را در بين كارگران تقويت كنيم.



دستان پرتوان همکاران صديق و ساعي خود در خانواده بزرگ ايران‌خودرو را  به گرمي مي فشارم و از درگاه خداوند متعال براي تمامي شما و خانواده‌هاي گرامي‌تان  سعادت، سلامت و توفيق روزافزون مسئلت دارم. http://hadidnews.com/vdcaoynu.49no015kk4.html
منبع : ایکوپرس
نام شما
آدرس ايميل شما