تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
نمادهای متوقف فرابورس بعضاً به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات و تعدیل درآمد هر سهم تاکنون بازگشایی نشده‌اند.
ابهام در ارائه اطلاعات و تعدیل پیش‌بینی درآمد برخی نمادها
به گزارش حدیدنیوز، نمادهای متوقف فرابورس بعضا به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات و تعدیل درآمد هر سهم تاکنون بازگشایی نشده‌اند.

بانک ایران زمین (تاریخ توقف: ۲۶/۰۴/۹۱ ، توقف بواسطه ابهام در افزایش سرمایه و عدم ارائه اطلاعات)

با توجه به ابهامات موجود در افزایش سرمایه از جمله پاسخ های دریافتی از مراجع ذیصلاح متوقف گردیده است که پیگیریهای لازم برای تعیین تکلیف افزایش سرمایه از بانک مرکزی در دست انجام است. همچنین شرکت باید پیش بینی درآمد هر سهم (حسابرسی شده) سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۲ را بر اساس آخرین عملکرد واقعی و اطلاعات و صورتهای مالی ۹ ماهه را ارائه نماید که تاکنون علیرغم پیگیریهای صورت گرفته این موارد ارائه نشده است.

بیمه دی (تارخ توقف: ۳۰/۰۹/۹۲ ، توقف بواسطه ابهام در عملکرد واقعی ۶ ماهه و عدم ارائه اطلاعات ۹ ماهه)

نماد شرکت بیمه دی در تاریخ ۳۰/۰۹/۹۲ به دلیل مکاتبه بیمه مرکزی ج.ا.ا و ابهام در اطلاعات عملکرد واقعی ۶ ماهه سال مالی ۹۲ شرکت متوقف گردید. در این راستا در تاریخ ۱۵/۱۰/۹۲ جلسه ای با حضور مدیریت شرکت، حسابرس و نمایندگان بیمه مرکزی در این سازمان برگزار و پس از بحث و بررسی در خصوص وضعیت اطلاع رسانی شرکت مقرر گردید که اطلاعات ۶ ماهه حسابرسی شده سال مالی ۹۲ ارائه گردد. شرکت همچنان اطلاعات مذکور و اطلاعات ۹ ماهه سال مالی ۹۲ را ارائه ننموده است. شایان ذکر است، مدیر عامل و مدیر مالی شرکت نیز اخیرآ تغییر نموده اند.

توسعه خدمات دریایی و بندری سینا (تارخ توقف: ۱/۱۱/۹۲ ، توقف بواسطه تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم )

اطلاعات شرکت مورد بررسی قرار گرفته که پس از رفع ابهام توسط شرکت و ارائه کامل و شفاف دلایل تعدیل نسبت به بازگشایی آن اقدام می شود.

تولید دارو (تارخ توقف: ۲۸/۱۰/۹۲ ، توقف بواسطه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده)

نماد شرکت تولید دارو در تاریخ ۲۸/۱۰/۹۲ به منظور برگزاری مجمع عمومی فو ق العاده متوقف و در تاریخ ۱۲/۱۱/۹۲ پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۲ بر اساس عملکرد واقعی دوره ۹ ماهه منتشر گردید .لذا با توجه به آنکه شرکت اعلام نموده بود افزایش سرمایه تا تاریخ مجمع به ثبت نخواهد رسید، شرکت پیش بینی سال مالی ۹۳ را ارسال نمود که باتوجه به ابهام در اطلاعات ارسال شده تاکنون اطلاعات نهایی به این سازمان ارائه نشده است.

زرین معدن آسیا (تارخ توقف: ۰۱/۱۱/۹۲ ، توقف بواسطه تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم)

شرکت در اطلاعیه شفاف سازی انتشار یافته مورخ ۳۰/۰۹/۱۳۹۲، مبلغ ۶۰۱ ریال پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی ۱۳۹۲ را تاکید نموده است. علیرغم اطلاعیه مذکور ، درصد پوشش عملکرد ۹ ماهه ارسالی شرکت بالا بوده (حدود صد درصد) که منجر به توقف نماد معاملاتی شرکت گردید. بر این اساس از شرکت درخواست گردید اطلاعات پیش بینی ۹۲ مورد بازبینی قرار دهد. بدیهی است پس از رفع ابهام درخصوص اطلاعات نماد شرکت قابل بازگشایی خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcaoynu.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما