تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
همه افراد و به ویژه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مر قانون را رعایت کنند .
هاشمی در دوران سازندگی از سرمایه‌داری دفاع کرد
حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حدیدنیوز، اظهار داشت: برای اینکه انتخابات پیش رو به یک جشن ملی تبدیل شود، مسئولان باید با عزمی جدی به روشنگری در خصوص حساسیت جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی و همچنین بیان نقاط ضعف و قوت کشور برای مردم بپردازند.

وی افزود: رسانه‌ها نیز بیشترین نقش را در این رابطه بر عهده دارند؛ چنانچه این امر به خوبی محقق شود، مردم با درک صحیح خود عکس‌العمل لازم را نشان داده و عرصه انتخابات را به یک حماسه تبدیل می‌کنند.

نجابت ادامه داد: همه افراد و به ویژه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مر قانون را رعایت کنند و از تنش‌های پر سر و صدا و غیرضروری پرهیز و با یک تبلیغات سالم، پرشور و اخلاقی در عرصه حاضر شوند.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: درک حساسیت‌ها و پایبندی به قانون توسط نامزدهای انتخاباتی پرشور را در پی داشت. تخریب‌ها و رقابت‌های فرسایشی و برگزاری کارناوال‌های سطحی نمی‌تواند ما را به هدف برساند و شعور همراه با احساس و آگاهی از جایگاه ریاست جمهوری که چه تاثیری بر سرنوشت تک تک افراد دارد، باید از طرق مختلف به مردم منتقل شود تا شاهد حماسه آفرینی ملت در روز انتخابات باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور هاشمی در انتخابات با بیان اینکه بهترین نمونه برای ارزیابی کارنامه کاری هاشمی رفسنجانی ارزیابی هشت سال ریاست‌جمهوری وی است گفت: هاشمی سازندگی در کشور را به گونه‌ای آغاز کرد که دفاع از سرمایه‌داری بود.

وی با اشاره به تورم ۴۸ درصدی در دوره ریاست‌جمهوری هاشمی افزود: هاشمی در این دوره همان هاشمی دوره پنجم و ششم ریاست‌جمهوری است البته با توان کمتر، در آن زمان با فکری جوانتر و اید‌ه ای نوتر بود اما در شرایط کنونی دیگر ایده جدید و توانی ندارد. http://hadidnews.com/vdcaounu.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما