تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
روز گذشته از ازدواج تازه آزاده نامداری باخبر شدید و حالا و تنها پس از یک روز از این اتفاق، حاشیه‌های تازه‌ای برای نامداری ایجاد شده است.
حاشیه‌های ازدواج تازه آزاده نامداری/ همسر سابقِ شوهر نامداری واکنش نشان داد+ اطلاعات جدید، از خانواده سیاسی همسر نامداری

به گزارش حدید نیوز، پس از اعلام رسمی ازدواج نامداری از سوی وی، خانمی به نام مهسا آبومگر در یادداشتی اینستاگرامی با انتشار صفحه شناسنامه‌اش مدعی شد که وی همسر سابق شوهر نامداری است و تنها چند روز قبل از ازدواج با نامداری، شوهرش از وی طلاق گرفته است

وی در یادداشت‌‌اش نوشت:
آقای سجاد عبادي!گلهايي كه هر سه شنبه برايش ميبردي از همان گل فروشي ميخريدي كه براي من هم در اين ٣ سال خريدي ؟! حرفهايي كه سر سفره عقد در گوشش گفتي از جنس همان حرفهايي بود كه در اين ٣ سال در گوشم زمزمه كردي ؟!راستي به او هم گفتي كه هميشه دوستش داري ؟!مردي كه سر قولش نماند مرد نيست، پس حساب من با تو هيچ!
خانم نامداري عزيز! بانوي حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگي ام بودم كه تو آمدي... من بودم و تو آمدي

او ٢٢ شهريور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل هاي رز سفيدت عكس ميگذاري و روزهاست كه آينه و شمعدان خانه ي مشترك جديدت را به نمايش گذاشته اي. حساب تو و خانواده هايي كه از هم پاشيدي با خدا.
پ.ن: خدايا باز من ماندم و تو. به فريادم برس.
پ.ن: اين عكس شناسنامه من است.

همچنین سینما ژورنال اطلاعات تازه‌ای درباره همسر جدید آزاده نامداری که جوانی است به نام سجاد عبادی منتشر کرده است.

سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی است. سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد.
سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.
وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است؛ یعنی همان دانشگاهی که پدرش قائم مقام آن است!
همسر سابقِ شوهر نامداری واکنش نشان داد+ اطلاعات جدید، از خانواده سیاسی همسر نامداری

اما پدر سجاد عبادی کیست؟
رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم رساند.

رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.
فریده ماشینی مادرشوهر آزاده نامداری در قید حیات نیست.
سینما ژورنال در ادامه می‌نویسد: وی که فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب منحله مشارکت هم پیش رفته بود.

ماشینی که در جریان حوادث پس از انتخابات ۸۸ یک بار بازداشت هم شده بود در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

منبع:کافه سینما

http://hadidnews.com/vdcaoune.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما