تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۳
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، از ارسال سه نامه این کمیسیون به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و معاون اجرایی رئیس جمهور و تذکر درباره تنظیم بازار خبر داد.
نامه‌های روحانی برای تنظیم بازار
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر،رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، از ارسال سه نامه این کمیسیون به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و معاون اجرایی رئیس جمهور و تذکر درباره تنظیم بازار خبر داد.
 
علی اکبری درباره جزئیات سه نامه کمیسیون کشاورزی به رئیس جمهور، معاون اجرایی وی و وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار محصولات کشاورزی و دامی اظهار داشت: در نامه ای که به آقای روحانی نوشته ایم، نسبت به واردات برنج در فصل برداشت این محصول تذکر داده شده است.
 
وی افزود: اخیرا ستاد تنظیم بازار ممنوعیت واردات برنج را لغو کرده که به همین دلیل، در نامه ای به رئیس جمهور تذکر داده ایم که با توجه به قرار داشتن در فصل برداشت محصول برنج داخل و اینکه میزان تولید داخل هنوز به طور کامل برآورد نشده و نمی توان فعلا کمبود بازار را پیش بینی کرد، لذا الان زمان مناسبی برای واردات نیست.
 
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: در نامه دیگری به وزیر جهاد کشاورزی، نسبت به افزایش قیمت مرغ و محصولات پروتئینی در روزها و هفته های اخیر تذکر داده شده و خواستار مدیریت این موضوع شده ایم.
 
اکبری تصریح کرد: در همین رابطه علاوه بر مکاتبه با وزیر جهاد کشاورزی، در نامه ای به آقای شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور نسبت به ورود ستاد تنظیم بازار و برخورد تعزیراتی با تولیدکنندگان جوجه یک روزه اعتراض کرده ایم و یادآوری کرده ایم که این کار در حال حاضر غیرمعقول است و باعث خسارت به تولیدکننده می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این نامه ها هفته گذشته ارسال شده و تاکنون جوابی دریافت نشده است؛ البته با توجه به قرارداشتن مجلس در ایام تعطیلات، هر زمانی که پاسخی از سوی ریاست جمهوری یا وزارت جهاد کشاورزی دریافت شود، در دبیرخانه مجلس ثبت و به اطلاع ما رسانده می شود. http://hadidnews.com/vdcaoone.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما