تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۷
در راستاي طرح تكريم مشتريان، جلسه هم انديشي با خريداران «اس.7» با حضور تعدادي از مديران ايران خودرو و مشتريان اين خودرو برگزار شد.
مهر تاييد مشتريان بر «اس.7»

به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، در اين جلسه تعدادي از مشتريان محصول هايما كه به صورت تصادفي انتخاب شده بودند، ضمن ابراز رضايت از اين خودرو، ديدگاه هاي خود درباره محصول و خدمات پس از فروش را بيان كردند.


براساس اظهارات مديران حاضر در جلسه، با توجه به تيراژ توليد محصول، 35 نمايندگي در سراسر كشور و پنج نمايندگي در مناطق مختلف تهران به منظور ارایه خدمات انتخاب شده كه در صورت افزايش فروش، اين تعداد نيز افزايش خواهد يافت. 


مدير ارتباط با مشتري ايران خودرو نيز در اين نشست، اجراي طرح نظرسنجي از مشتريان در زنجيره توليد، عرضه و خدمات پس از فروش محصول جديد را از سياست هاي ايران خودرو و تاكيدهاي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو براي افزايش رضايت مشتريان دانست و گفت: با گذشت شش ماه از عرضه محصول «اس.7» جلسه تبادل نظر با خريداران اين خودرو اجرا شده است.


اشكان فربد گفت: راهبرد اصلي ايران خودرو رضايت مشتريان است و ما در صدد هستيم تا دايره خدمات ويژه محصولات جديد را به محصولات دیگر ايران خودرو گسترش دهيم.


در اين جلسه ضمن اشاره به مطالعات صورت گرفته قبل از عرضه اين خودرو به بازار اعلام شد كه ايران خودرو براي افزايش سهم بازار در بخش خودروهاي شاسي بلند، خودروي S7  را با حاشيه سود پايين و دامنه قيمتي بسيار مناسب در بين خودروهاي رقيب را به بازار عرضه كرده است.


يادآور مي شود، خودروي هايما بر روي شاسي و پلتفرم مزدا CX7 ساخته شده و يكي از گران ترين خودروهاي شاسي بلند در شرق آسيا به شمار مي رود.


قواي محركه اين خودرو براي مصرف شهري در نظر گرفته شده و با قواي محركه خودروهاي شاسي بلند خارج از شهري تفاوت دارد http://hadidnews.com/vdcaoone.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما