تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت برای تکمیل زنجیره تولید و عرصه از ایجاد واحدهای تولیدی و فراوری در بخش کشاورزی حمایت می کند.
حجتی: دولت از ایجاد واحدهای تولیدی و فراوری در بخش کشاورزی حمایت می کند
محمود حجتی در جلسه ای با مسوولان و کشاورزان شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه واسطه گری ودلال بازی از آفت های بخش کشاورزی است، افزود: بسیاری از مشکلات این بخش دلال بازی است.

وی تکمیل زنجیره تولید و عرضه در بخش کشاورزی از طریق ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی را راهکار اساسی برای مقابله با واسطه گری برشمرد و گفت: دولت با تمام توان از ایجاد واحدهای تبدیلی و فرآوری در این بخش حمایت می کند.

حجتی همچنین ضعف بنیه اقتصادی و مالی کشاورزان و پایین بودن بهره وری در این بخش را از دیگر مشکلات بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: دولت در۲۱ ماه گذشته با سرمایه گذاری های بزرگ و حمایت از کشاورزان سعی کرده رونق و توسعه در این بخش را تسریع نماید.

وزیرجهادکشاورزی از تکمیل پایاب سدهای الخلج، کردکندی و جوقان با استفاده از روش های روز دنیا و حمایت مسوولان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها می تواند رونق کشاورزی منطقه را تسریع نماید.

شهرستان بستان آباد با ۲ هزار و ۷۹۵ کیلومتر مربع وسعت در ۴۵ کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

این شهرستان طبق آخرین تقسیمات کشوری دارای دو بخش به نام های مرکزی و تیکمه داش، ۹ دهستان و ۱۸۸ آبادی است.

جمعیت شهرستان بستان آباد براساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۰، حدود ۹۴ هزار و ۹۸۵ نفر و جمعیت مرکز آن ۱۷ هزار و ۹۵۴ نفر برآورد شده است.

رییس جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در ادامه سفرهای استانی وارد آذربایجان شرقی شد و در ورزشگاه تختی این شهر با استقبال گرم مردم مواجه شد.

دکتر روحانی درجریان سفر ۲ روزه خود به این استان در شهر تبریز اقامت دارد و نمایندگان رییس جمهوری باحضور در شهرستان های ۲۱ گانه آذربایجان شرقی موارد و مشکلات را پس از جمع بندی در اختیار رییس قوه مجریه قرار خواهند داد.

http://hadidnews.com/vdcaoane.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما