تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حیات و زندگی انقلاب اسلامی به این است که مردم در صحنه ها حضور داشته باشند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، آیت الله احمد جنتی در آستانه سالروز آغاز به کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبیین میزان موفقیت این شورا در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک نهاد انقلابی ست که از اولین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

او در ادامه با بیان این‌که در بعضی برهه های زمانی، به مرزهایی رسیدیم که تعیین کننده و سرنوشت ساز بوده و احیانا نظام به خطر افتاده است، یادآورشد: در غائله ۱۸ تیر سال ۷۸ و قضیه فتنه ۸۸ آن روزها، چیزی که حرکت ها را شکست و توطئه ها را خنثی کرد، شورای هماهنگی بود.در روز ۲۳ تیر، شورای هماهنگی بود که مردم را به صحنه کشید، البته همه کمک کردند. مقام معظم رهبری که همواره همه جا پیشاپیش کارها بوده اند. همچنین صدا و سیما همیشه بوده، ولی آن مجموعه ای که ۲۳ تیر مردم را به خیابان کشید و کار را تمام کرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

جنتی ادامه داد: در قضیه فتنه سال ۸۸ نیز، کاملا معلوم بود که هدف براندازی نظام است، که به اسم تقلب در انتخابات شروع شد. این کار در کشورهای دیگر شده بود و دو سه مورد هم موفق شده بودند. تصور کردند در ایران هم این کار قابل انجام است، لذا خیابان ها را شلوغ کردند و تظاهرات راه انداختند در حدی که تقریبا زلزله ای به وجود آمد و بسیاری وحشت کردند و احساس ناامیدی در آنها پیدا شد و گمان کردند که کار این نظام مردمی تمام شده است. اما آمدن مردم در روز ۹ دی ، همه آتش ها را خاموش کرد. این هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

او گفت: یک قدم جلو بودن از همه و در پیشاپیش حرکت کردن واقعا قابل تمجید است و نشان همانی است که آقا فرمودند؛ نشانه بصیرت، هوشیاری و به روز بودن شوراست.شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همیشه لحظه ها را در نظر داشته و با درک اینکه چه می گذرد و باید چه برخوردی با جریان‌های موجود داشته باشد، اقدام نموده است. این عملکرد شورا، هم هوشیاری، هم حرکت سریع و اقدام عاجل می طلبد. http://hadidnews.com/vdcao6ne.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما