تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۴
مدتی است که رسانه های ضدانقلاب، دستگاه های تصمیم گیری دشمن (همچون وزارت خارجه آمریکا) و نهادهای به ظاهر اقتصادی و کار آفرینی تمرکز خود را بر روی موضوع زنان ایران قرار دادند.
دشمن چه بهره برداری از زنان ایرانی در راستای پروژه نفوذ انجام می دهد؟+تصاویر
به گزارش حدید نیوز؛ پروژه نفوذ در ایران مخاطبان متنوعی را در برمی گیرد. تصمیم گیران، تصمیم سازان، نخبگان و اقشار مختلف همچون زنان و جوانان مهمترین آماج این پروژه دشمن محسوب می شوند. مدتی است که رسانه های ضدانقلاب، دستگاه های تصمیم گیری دشمن (همچون وزارت خارجه آمریکا) و نهادهای به ظاهر اقتصادی و کار آفرینی تمرکز خود را بر روی موضوع زنان ایران قرار دادند. این مسله از آنجا اهمیت دارد که به دلیل وجود برخی اصول و ارزش های اسلامی در زنان ایرانی، این قشر همواره به عنوان یکی از مخاطبان پروژه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

در ذیل به بررسی جریان سازی رسانه ای و اقدامات دشمن در ذیل پروژه نفوذ در زنان ایرانی می پردازیم:

*دعوت بی بی سی از زنان ایرانی برای به اشتراک گذاشتن دغدغه ها و مشکلات خود!

بی بی سی فارسی به عنوان یکی از پیش رروهای جریان سازی علیه جمهوری اسلامی ایران، مدتی است به صورت کاملا برنامه ریزی شده در موضوع زنان ایرانی وارد شده است. موضوعاتی همچون؛ قوانین طلاق برای زنان ایرانی، ورزشکاران زن ایرانی، حضور زنان در همایش ها و نمایشگاه های مختلف، میزان آشنایی زنان ایرانی با حقوق خود و غیره مسائلی هستند که این رسانه ضدانقلاب براساس اهداف کاملا برگرفته از سیاست های لیبرالیستی و سکولاریستی خود پیگیری می نماید. این در حالیست که عوامل این شبکه متهم به فسادهای اخلاقی مختلفی هستند، به گونه ای که حتی از ابراز بی بند وباری خود در شبکه های اجتماعی ابایی ندارند.. در ذیل به مرور تصویری برخی جریان سازی بی بی سی فارسی درباره زنان ایرانی می پردازیم:

-هجمه به موضوع حجاب در ایران

09

-ترغیب حضور زنان ایرانی در عرصه موسیقی برخلاف باورهای و عقاید اسلامی-ایرانی

099

-القاء نابرابری میان حقوق زن و مرد در ایران در راستای بی اعتبار کردن قانون اساسی

0999

*طرح ریزی وزارت خارجه آمریکا  برای شبکه سازی از زنان ایرانی به بهانه برگزاری دورهای آموزشی

پس از توافق هسته ای، دشمن از فضا و بستر فراهم شده برای ارتباط گیری با داخل ایران استفاده کرد. استفاده از فضای ایجاد شده به بهانه برگزاری دوره آموزشی یکی از موضوعات بود که غربی ها به شدت از آن استقبال کردند. حتی برخی از عوامل جاسوسی آمریکا و کشورهای اروپایی به بهانه برگزاری و ارتباط در زمینه علمی به ایران آمدند. براین اساس دو کارگاه، اخیرا در ترکیه با حضور ۲۵ نفر از زنان ایرانی توسط وزارت خارجه آمریکا برگزار گردید. کارگاه اول با موضوع “راهبري زنان و مسئوليت اجتماعي شرکت‌ها (CSR)” و کارگاه دوم با موضوع “راهبري زنان و راهبري شرکتي” برنامه ریزی شده بود.

اقدامات این چنینی در راستاي نفوذ جرياني و با هدف تأثير بر حوزه هاي تصميم سازي و تصميم گيري در حوزه زنان صورت مي گيرد. انتخاب مديران و کارآفرينان زن براي شرکت در اين دوره ها، با هدايت و مديريت وزارت امور خارجه آمريکا، شاهد این مدعاست.

*برجسته کردن جایگاه زنان کارآفرین در سومین همایش آی بریج در بارسلون

سومین دوره همایش آی بریج در حالی در بارسلون اسپانیا برگزار گردید که سخنرانان حاضر در این همایش، پروژه جدیدی در راستای نفوذ در میان جامعه ایران تعریف کردند. اگرچه درهای قبلی این همایش در برکلی و برلین بیشتر بر روی نخبگان تاکید می کرد ولی در باسلون این زنان بودند که مخاطب اصلی این همایش قرار گرفته بودند.

در این راستا، مریم خسروانی بنیانگذار و مدیر بنیاد زنان آمریکایی ایرانی به عنوان یکی از سخنرانان این همایش می گوید:« باید زنان را تشویق کرد تا حضور پر رنگی داشته باشند. در خیلی از حوزه ها زنان ایرانی تجربه موفقی داشته اند»

در همین راستا، رسانه ضدانقلاب صدای آمریکا که پیشگام جریان سازی این همایش بوده است. اینگونه تیتر می زند:

088

به نظر می رسد، دشمن در اجرای پروژه نفوذ در ایران، به مرحله جدیدی ورود کرده است که در این راستا، با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای ایجاد شده در دوران پسا برجام، بسترهای جدید، زمینه را برای ارتباط مستقیم با مخاطبان همین پروژه که نخبگان، جوانان و زنان ایرانی هستند، فراهم کرده است.

http://hadidnews.com/vdcamyne.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما