تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷
دبیر انجمن روغن نباتی از ورود تولیدات روغن با نرخ‌های جدید به بازار از امروز خبر داد و گفت:کالا هایی که تاریخ تولید آنها از ۹۲/۲/۱ است با نرخ‌های جدید در بازار به فروش می‌رسد.
به گزارش حدیدنیوز، قاسم فلاحتی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اعمال قیمت‌های جدید روغن و پخش آن در مغازه‌ها اظهار داشت: هر کالایی که تاریخ تولید آن از ۱۳۹۲/۲/۱ است با نرخ‌‌های جدید و اعمال افزایش ۳۵ درصدی قیمت فروخته می شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی مغازه‌ها روغن‌هایی که از قبل داشه‌اند را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند، گفت: اینکه مغازه‌ها و بنکداران کالاهای قدیم خود را با نرخ‌های جدید می‌فروشند در حیطه اختیارات بنده نیست ولی همان طور که گفتم هر روغنی که تاریخ تولید آن از ابتدای اردیبهشت ماه است با نرخ‌های جدید به فروش می‌رسد نه تولیدات قدیم.

دبیر انجمن روغن نباتی در پاسخ به این سؤال که روغن با نرخ‌های جدید از چه زمانی وارد بازار می شد، بیان کرد:‌ از امروز تولیدات جدید با اعمال افزایش قیمت‌ها وارد بازار می‌شود.

فلاحتی در واکنش به این مسئله که آیا مواد اولیه روغن که با ارز مرجع وارد شده‌اند در انبار کارخانه‌های روغن نباتی موجود نبود که به این زودی افزایش قیمت‌ها اعمال شده است، تصریح کرد: کالا هایی که در کمرگ وجود داشت پس از ابلاغ حذف ارز مرجع، با نرخ ارز مبادله‌ای ترخیص شد. http://hadidnews.com/vdcamwn6.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما