تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
تاپایان سال ثبات نسبی را در قیمت ها داریم و معتقدم که نتیجه توافقات ۱+۵ هرچه باشد بازهم تغییری در حوزه قیمت گذاری مسکن نداریم.
افزایش ۲۰ درصدی معاملات خرید و فروش مسکن
ثبات قیمت‌ها تاپایان سال
افزایش ۲۰ درصدی معاملات خرید و فروش مسکن
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی معاملات خرید و فروش مسکن در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: تاپایان سال ثبات نسبی را در قیمت ها داریم و معتقدم که نتیجه توافقات ۱+۵ هرچه باشد بازهم تغییری در حوزه قیمت گذاری مسکن نداریم.

به گزارش حدیدنیوز، حسام عقبایی با اشاره به اینکه در حوزه قیمت‌ها تاپایان سال پیش بینی افزایش قیمت نداریم، گفت: تاپایان سال ثبات نسبی را در قیمت ها داریم و معتقدم که نتیجه توافقات ۱+۵ هرچه باشد بازهم تغییری در حوزه قیمت گذاری مسکن نداریم.

وی با بیان اینکه آبان ۹۳ در شهر تهران، ۲۶ هزار و ۴۰۵ قرارداد مسکن منعقد شده است، اظهار داشت: از این تعداد، ۱۲ هزار و ۲۳۴ قرارداد مبایعه نامه و تعداد ۱۲ هزار و ۹۵۶ قرارداد اجاره نامه است و مابقی در چهارچوب اجاره به شرط تملیک، سرقفلی، هبه، پیش فروش و دیگر قراردادها بوده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به اینکه تعداد قراردادهای پیش فروش در شهر تهران در این مدت، ۷۹۹ مورد بوده است، بیان کرد: در مقایسه با آبان ۹۲ ما شاهد سیر صعودی قراردادها بودیم بطوریکه حجم خرید و فروش مبایعه نامه‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته است.

عقبایی افزود: در آبان ۹۲، تعداد ۲۴ هزار و ۶۶۳ قرارداد منعقد شده بود که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۹۳ قرارداد مربوط به خرید و فروش بوده است ضمن آنکه اجاره نامه ها هم در این ماه به ۱۲ هزار و ۷۵۰ مورد رسیده بود.

وی با بیان اینکه آمار قراردادهای اجاره در آبان ۹۳ به ۱۲ هزار و ۹۵۶ مورد رسید، اظهار داشت: در این حوزه هم شاهد افزایش حجم قراردادها بودیم ضمن آنکه آمار پیش فروش ها کاهش نشان می دهد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران تصریح کرد: کاهش پیش فروش ها به این دلیل بوده که بازار راکد است و قیمت واحدهای تولیدی ساخته شده به پیش فروش نزدیک شده است. http://hadidnews.com/vdcammne.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما