تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیش‌بینی کردن دربی بسیار سخت است اما اگر بازی فردا برنده داشته باشد، آن تیم پرسپولیس خواهد بود.
برای جشن قهرمانی به ورزشگاه می‌آیم
به گزارش حدیدنیوز، مجتبی محرمی در خصوص دربی 86 که فردا برگزار می‌شود، گفت: به هر حال بازی دربی همیشه سخت و حساس است. هر دو تیم بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارند. استقلال با آمدن شفر جان تازه‌ای گرفت و به همین دلیل معتقدم که بازی سختی خواهد بود. پیش‌بینی کردن این بازی کار آسانی نیست اما پرسپولیس با برانکو سیر صعودی خوبی داشته و انشاالله که فردا پرسپولیس برنده خواهد شد.
 
وی در مورد اینکه آیا دو تیم محتاط وارد زمین می‌شوند یا نه،‌ افزود: بدون شک احتیاط در دستور کار هر دو تیم وجود دارد. به هر حال پرسپولیس بازی رفت را برده و قهرمانی‌اش تثبیت شده است اما شاید دو تیم با احتیاط وارد زمین شوند.
 
محرمی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما ستاره‌های احتمالی دو تیم در بازی فردا کدام بازیکنان خواهند بود، اظهار داشت: درباره استقلال صحبتی ندارم اما به نظرم ستاره پرسپولیس وحید امیری خواهد بود. پرسپولیس در این 2-3 سال اخیر روند رو به رشد بسیار خوبی داشته و به نظرم برانکو خیلی خوب تاثیرش را در تیم پرسپولیس گذاشته است. 
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پیشنهاد شما برای چینش بازیکنان در زمین یک سیستم هجومی است یا دفاعی، گفت: من در تیم نیستم که از وضعیت بازیکنان خبر داشته باشم اما هر مربی در هر شرایطی از یک نوع سیستم استفاده می‌کند. البته به نظرم سیستم معنایی ندارد بلکه مربی بر اساس نوع بازی و چینش تیم حریف ترکیب تیمش را انتخاب می‌کند. 
 
وی درباره پیش‌بینی‌اش از بازی فردا تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این دربی برنده داشته باشد و اگر هم برنده داشته باشد انشالله پرسپولیس خواهد بود. بنا به دلایلی فردا به استادیوم نخواهم رفت اما در روز جشن قهرمانی به ورزشگاه آزادی می‌روم تا در کنار سایر پرسپولیسی‌ها جشن بگیرم.
 
محرمی در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکن یا بازیکنان در روند حرکتی پرسپولیس وضعیت بهتری داشتند، ادامه داد: وقتی تیم خوب است یعنی اینکه همه بازیکنان خوب هستند. نمی‌توانم از یک یا چند بازیکن اسم ببرم. از نظر من همه بازیکنان خوب بودند که تیم روند خوبی داشته است. به هر حال یک بازیکن گل زده و یک بازیکن از گل خوردن جلوگیری کرده است. همه بازیکنان حتی تدارکات تیم زحمت کشید که پرسپولیس قهرمان شد. 
 
پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت:‌اینکه باشگاه با برانکو تمدید قرارداد کرد بسیار اتفاق خوبی است و او صد در صد در ادامه راه هم موفق خواهد بود. کارنامه برانکو مشخص است.
منبع: فارس http://hadidnews.com/vdcamine.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما