تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵
فرماندار گیلانغرب از آغاز عملیات اجرای خط انتقال گاز جمهوری اسلامی ایران به کشورهای عراق و سوریه در محدوده حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایرنا، اردشیر رستمی روز شنبه در جلسه هماهنگی اجرای این پروژه که با حضور مسوولان پروژه و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: این پروژه به لحاظ منافع عمومی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای جمهوری اسلامی ایران حایز اهمیت است.

وی تصریح کرد: خط انتقال گاز از مبدا در شهرستان کوهدشت شروع شده و وارد حوزه استحفاظی این شهرستان می شود تا از طریق مرز غربی به کشور عراق منتقل شده و تا پایتخت این کشور ادامه داشته و پس از آن به کشور می رسد.

رستمی طول این خط انتقال در شهرستان تا مقصد را ۲۲۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: بیش از سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای این طرح که خرداد سال ۹۲ تکمیل می شود، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح از مردم و دستگاه های اجرایی خواست نهایت همکاری را در رفع موانع احتمالی در مسیر خط انتقال گاز داشته باشند.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده همه حق و حقوق کشاورزان و خسارت وارد شده به اراضی کشاورزی این شهرستان بخاطر احداث این خط انتقال جبران و پرداخت خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcam6n6.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما