تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
يكي از مواردي كه مسافران همواپيما در ايران هميشه از آن شاكي بوده اند،‌نحوه سرويس دهي به آنهاست. پيش بيني مي شد با افزايش ۶۵ درصدي قيمت بليط، بخشي از اين مشكلات برطرف شود اما ظاهرا همه چيز طبق روال سابق ادامه دارد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، هفته گذشته مسافران پرواز هواپيمايي ساها از تهران به مقصد كيش، هنگام رفت با نيم ساعت و هنگام برگشت با ۳ ساعت تاخير مواجه شدند.

اما اين همه ماجرا نيست،‌چون تاخير پروازها تقريبا به يك موضوع عادي تبديل شده است.

آنچه در طول پرواز موجب اعتراض مسافران شد، صندلي هاي شكسته، غذاي عجيب و غريب و محل مخصوص گذاشتن ساك هاي دستي و وسايل همراه مسافران در داخل هواپيما بود.

پايه صندلي سه نفره شكسته در يكي از رديف ها، طوري بود كه مسافران بر روي آن در طول مدت پرواز، حالت الاكلنگي را تجربه مي كردند!

محل قرار گرفتن ساك هاي دستي و وسايل مسافران داخل هواپيما چيزي شبيه به همين قسمت در اتوبوس هاي بين شهري را تداعي مي كرد و مسافران در تكان هاي شديد ناشي از شرايط جوي، هر لحظه امكان سقوط وسايلشان را مي دادند.

شام سرو شده براي مسافران نيز چيزي نبود جز دو تكه مرغ كه در مجموع بيش از ۱۰۰ گرم نمي شد. اين اتفاقات اعتراض مسافران را به همراه داشت، اما مهمانداران از مردم خواستند كه شرايط موجود را بپذيرند تا به مقصد برسند.

نکته آخر اینکه آیا این سفر شایسته مسافران است که ۳۴۰ هزار تومان بدهند و این هم امکانات سفر آنها باشد !

عكس هاي زير نشان دهنده بخشي از شرايط هواپيماست؛ در حالي كه ادامه عكاسي از آن وضعيت به خواست مهمانداران غيرممكن شد.





http://hadidnews.com/vdcaion6.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما