تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
استاندار قم گفت: از هر سرمایه گذاری دارای اهلیت که بخواهد در استان سرمایه گذاری واقعی انجام بدهد، حمایت می‌کنیم و تمام مدیران استان قم در خدمت سرمایه گذاران هستند.
سرمايه گذاري بخش خصوصي راه نجات اقتصاد كشور
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكو پرس ، سید مهدی صادقی در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو 5 در شهرک صنعتی محمود آباد با اشاره به افتتاح پروژه‌های صنعتی در استان قم اظهار کرد: پنج واحد صنعتی به مناسبت دهه فجر در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود آباد افتتاح شد، برای ساخت این واحدها 125 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفت و 200 شغل مستقیم ایجاد شد.
 
استاندار قم افزود: نجات اقتصاد کشور در گروی سرمایه گذاری بخش خصوصی است، هر چقدر که بتوانیم نقش تصدی گری دولت را کم و آن را به بخش خصوصی واقعی واگذار کنیم، کار صواب انجام دادیم.
 
صادقی حل مشکلات سرمایه گذاران را دغدغه مدیران استان قم دانست و تصریح کرد: از هر سرمایه گذاری دارای اهلیت که بخواهد در استان سرمایه گذاری واقعی انجام بدهد، حمایت می‌کنیم و تمام مدیران استان قم در خدمت سرمایه گذاران هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کارخانه تولید کاتالیست یورو 5 یک واحدصنعتي مدرن است و این کارخانه به کاهش آلودگی در کشور و استان قم کمک می‌کند http://hadidnews.com/vdcaimne.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما