تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۴
فروش بليت قطارهاي مسافري داخلي، حدفاصل تاريخ‌هاي ۲ لغايت ۲۳ اسفند ماه سال۱۳۹۱ از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۱ به‌طور يكپارچه و يكسان از طريق سيستم اينترنتي و Online۲ شركت رجاء آغاز مي‌شود.
به گزارش حدیدنیوز، روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت حمل و نقل ريلي رجاء با اعلام اين خبر افزود: در فروش يكپارچه بليت قطار، هرگونه موجودي بليت كه در كليه نمايندگي‌هاي فروش سراسر كشور وجود داشته باشد در سيستم اينترنتي فروش (www.raja.ir) نيز قابل مشاهده است.

روابط عمومي رجاء از هموطنان گرامي درخواست كرد: بعد از دريافت بليت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت، سريعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بليت‌هاي غيرهمنام يا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان اين‌گونه بليت‌ها، مسافر بدون بليت تلقي شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگيري به عمل خواهد آمد.

هموطنان گرامي براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص نشاني دفاتر فروش، قيمت بليت ، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي با تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته يا به سايت اينترنتي اين شركت به نشاني : www.raja.ir مراجعه كنند.

شماره پيامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجاء نيز آماده دريافت نظرها، انتقادها و پيشنهادهاي متقاضيان خريد بليت و سفر با قطار مي‌باشد.
http://hadidnews.com/vdcaimn6.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما