تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
استقبال کم خبرنگاران از مراسم قرعه کشي+برنامه بازيها

استقلال و پرسپوليس تا فينال با هم ديدار نمي کنند

مراسم قرعه کشی جام حذفی از ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه در محل فدراسیون برگزار آغاز شد.
استقلال و پرسپوليس تا فينال با هم ديدار نمي کنند
به گزارش حدیدنیوز، قرعه‌کشی جام حذفی قرار بود در محل سازمان لیگ برگزار شود اما بنا به دلایلی این قرعه کشی به فدراسیون فوتبال منتقل شد، افراد زیاد از تیم‌های مختلف لیگ یک و دو به محل برگزاری قرعه کشی جام حذفی آمدند.



امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال وارد محل برگزاری  قرعه کشی شد و بعد از چند دقیقه محل را ترک کرد.



رضا رحمتی از پیکان، خوش نظر از سایپا و رحیم ایرانیان از نفت تهران از بین تیم های لیگ برتری وارد محل برگزاری قرعه کشی شدند.



شایان ذکر است، قرعه کشی جام حذفی با استقبال کم خبرنگاران مواجه شده است، همچنین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به حراست اعلام کرد که به سه نفر از خبرنگاران رسانه‌های ورزشی را اجازه ورود ندهند.



محمود زاده رئیس مسابقات  فوتبال لیگ و سخنران اولیه این مراسم بود وی در ابتدا این مراسم بیان کرد: مسابقات جام حذفی بهترین مسابقات جمهوری اسلامی ایران است ما زودتر از موعد مقرر قرعه کشی شروع کردیم.



وی در ادامه اظهار داشت:  ۳۱ تیم قهرمان استان، یک تیم قهرمان کیش و قهرمان توابع استان تهران که جمعا ۳۳ تیم می شوند با یکدیگر یا در دو دیدار رفت و برگشت بازی می کنند و برنده هایشان با تیم های لیگ دو مسابقه می دهند سپس برنده این بازی ها با تیم های لیگ یک و بعد  برندگان با تیم های لیگ برتر مسابقه می دهند



گفتنی است، بهروان رئیس کمیته مسابقات بازی های لیگ  هم سخنران بعدی مراسم قرعه کشی جام حذفی است نمایندگان استقلال و پرسپولیس در این مراسم حضور نداشتند  همچنین برخی از نمایندگان باشگاه ها اشتباهاتی در اعلام شماره ها داشتند و این امر شاید منجر به جا به جایی تیم ها در قرعه کشی شود.



بهروان: تیم ها قبل از قرعه کشی انصرافشان را اعلام کنند



رئیس مسابقات لیگ فوتبال در جلسه قرعه کشی مسابقات جام حذفی گفت: قهرمان استان ها بهتر است یک دفعه با تیم های لیگ برتر بازی نکنند.



غلامرضا بهروان رئیس مسابقات لیگ فوتبال در ادامه بیان داشت: اگر تیم های فوتبال خواهان انصراف هستند همین الان این کار را انجام دهند  حضور همه تیم های فوتبال  باعث جذابیت جام حذفی می شود و عدم حضورشان باعث به هم ريختن برنامه ها خواهد شد.



بهروان عنوان کرد: تیم های فوتبال  به قرعه ها  توجه نکنند و اگر قرعه خوب بود مسابقات را ادامه دهند و اگر قرعه شان سخت بود از شرکت در این مسابقات انصراف دهند.



گفتنی است: قهرمانان استان ها ۱۳ شهریور با یکدیگر بازی می کنند و بعد از آن ۱۹ شهریور ماه بازی های برگشت را انجام می دهند همچنین برندگان تیم های استان ها در جام  حذفی ۲۴ شهریور با تیم های لیگ دومی مسابقه می دهند.



شایان ذکر است: قرعه کشی مسابقات جام حذفی در ابتدا بین قهرمانان استان ها برگزار می شود.



لازم به ذکر است: رستم زندی (سرپرست راه آهن)، میر آب  (سرپرست گسترش فولاد)، جمالی نماینده ذوب آهن، نمازیان نماینده مس کرمان، پازوکی از ابومسلم، اخوت از نیروی زمینی و نمایندگان  دیگر تیم های لیگ برتری دسته یک دو هم در این مراسم حضور دارند.



قرعه کشی بازی های جام حذفی دقایقی پیش بین تیم های لیگ برتری انجام شد بر اساس قرعه کشی انجام شده دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تا مرحله نیمه نهایی با یکدیگر مسابقه نمی دهند.



بر اساس  قرعه کشی مسابقات جام حذفی لیگ های  فوتبال استقلال و پرسپولیس هر کدام در گروه جداگانه ای قرار گرفتند.



شایان ذکر است:  تیم های فوتبال سایپا،  تراکتور سازی و داماش گیلان، راه آهن سورینت،  فولاد خوزستان ، فجر شهید سپاسی، استقلال خوزستان و پرسپولیس در یک گروه قرار گرفتند و تیم های فوتبال استقلال، سپاهان، ملوان بندر انزلی، ذوب آهن ، صبای قم و مس کرمان در گروه دیگری قرار گرفتند بر اساس این قرعه کشی امکان رویارویی استقلال قهرمان لیگ برتر و سپاهان قهرمان جام حذفی با یکدیگر در مرحله نیمه  نهایی وجود دارد.



بر اساس قرعه کشی انجام شده بین تیم های لیگ برتری تیم های استقلال و پرسپولیس بعذ از اينکه مقابل برنده تيم هاي دسته يکي به پيروزي رسيدند بايد به ترتیب به مصاف ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان بروند.



برنامه بازيها:



آلومینیوم و هرمزگان_ با یکی از قهرمانان استان‌ها



کاسپین وزنی _ استقلال ساری



مس رفسنجان _ نیروی زمینی تهران



گاز فجر جم _ شهرداری لنگرود



داماش ایرانیان تهران_ با یکی از قهرمانان استانی



شهرداری جویبار_ گهر دورود



اتکای گلستان_ شهرداری اراک



پیام صنعت آمل _ یکی از تیم‌های استانی



نیکی‌پسند اصفهان_ یکی از تیم‌های استانی



استقلال اهواز _ نفت امیدیه



شهرداری دزفول_ نفت و گاز گچساران



شهرداری تبریز_ صنعت نفت نوین آبادان



میناب تیور هرمزگان_ نساجی مازندران



البدر بندر کنگ_ سپیدرود رشت



صنعت نفت آبادان_ راهیان کرمانشاه



سیاه‌جامگان مشهد_ یکی از قهرمانان استان‌ها



پرسپولیس گنابه_ یکی از قهرمانان استان‌ها



نفت مسجد‌ سلیمان _ پیکان تهران



برق شیراز_ ماشین‌سازی تبریز



سایپای شمال_ صنعت ساری



نوژن شهرداری نوشهر_ شاهین بوشهر



شهرداری یاسوج_ آهن بافق یزد



مس سنگون برزقان_ گلگهر سیرجان



نبرد شهر کرد _ یکی از قهرمانان استان‌ها



فولاد یزد _ یکی از قهرمانان استانها



شهرداری بندرعباس_ ابومسلم خراسان



استیل‌آذین تهران _ ایران جوان بوشهر



استاد‌معین اهواز _ با یکی از قهرمانان استان



پاس همدان _ پدیده مشهد



شهرداری اردبیل _کارگر بن یزد بوشهر



بهمن شیراز_ ملی‌حفاری اهواز



با یکی از قهرمانان استان _الوند همدان http://hadidnews.com/vdcaaunu.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما