تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در برخی ساعات امشب تا ظهر فردا بارش باران در تهران دور از انتظار نخواهد بود، گفت: از بعدازظهر امروز دمای هوا در شمالغرب و سواحل خزر کاهش محسوسی می‌یابد.
به گزارش حدیدنیوز،فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس نقشه‌‌های پیش‌یابی هواشناسی پیش‌بینی می‌شود امروز در مناطق واقع در شمال غرب، غرب،‌سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین شمال شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ دهد.
 
کارشناس سازمان هواشناسی افزود:‌ با نفوذ هوای سرد بارندگی‌ها روی سواحل شمالی کشور تشدید می‌شود به طوری که امروز شدت بارندگی‌ها در اردبیل، گیلان و به تدریج در اواخر وقت در مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.
 
وی ادامه داد: فردا از میزان بارندگی‌های شمال شرق کشور کاسته می‌شود و این سامانه بارشی در سواحل شمالی و شمال شرق کشور فعال خواهد بود.
 
وی همچنین از افت محسوس دمای هوا در شمال شرق و سواحل دریای خزر سخن به میان آورد و گفت:‌ از بعدازظهر امروز شاهد کاهش محسوس دمای هوا در شمالغرب و سواحل خزر خواهیم بود که به تدریج طی روز آینده این کاهش دمای هوا به نیمه شمالی و نیمه شرقی کشور کشیده می‌شود.
 
گودرزی اظهار داشت: امروز در اواخر وقت شاهد وزش شدید باد بر دامنه‌های البرز مرکزی هستیم و پیش‌بینی می‌شود فردا علاوه بر دامنه‌های البرز شرقی در نیمه شرقی کشور و همچنین بخش‌هایی از مرکز شاهد ادامه چنین روندی باشیم.
 
به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی به سبب وزش شدید باد انتظار می‌رود در بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور شاهد بروز پدیده گردوخاک باشیم.
 
وی آسمان تهران را طی امروز نیمه امبری پیش‌بینی کرده و گفت:‌در اوایل امشب در برخی از این کلانشهر بارندگی صورت می‌گیرد ضمن آنکه وزش شدید باد در شهرهای جنوبی استان تهران و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود. http://hadidnews.com/vdca6yne.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما