تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران (۱۰۰=۱۳۹۰) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عدد ۱۹۰.۸ رسید.
تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اردیبهشت ماه به ۲۰.۸
به گزارش حدیدنیوز، شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی (تورم نقطه به نقطه) در مناطق شهری ایران (۱۰۰=۱۳۹۰) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عدد ۱۹۰.۸ رسید که در مقایسه با ماه قبل ۱.۲ درصد و نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۲، ۱۶.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اردیبهشت ماه امسال با ۱.۵ درصد افزایش نسبت به ماه قبل به ۲۰.۸ درصد و تورم نقطه به نقطه مصرف‌کننده با ۰.۸ درصد کاهش ۱۶.۶ درصد شد. همچنین متوسط شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران (۱۰۰=۱۳۹۰) در دو ماه اول سال ۱۳۹۳ به عدد ۱۸۹.۷ بالغ شد که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۳۹۲ معادل ۱۷.۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اردیبهشت ماه به ۲۰.۸ درصد افزایش یافت.
براساس گزارش بانک مرکزی، شاخص بهای تولید‌کننده در ایران (۱۰۰=۱۳۸۳) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عدد ۵۴۲.۱ رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۳ درصد و ۲۰.۸ درصد افزایش یافته است.


تورم نقطه به نقطه تولید‌کننده در این ماه ۱.۵ درصد رشد داشته است. این شاخص برای دومین ماه متوالی افزایش یافته است.


شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی برای شهر تهران (۱۰۰=۱۳۹۰) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عدد ۱۸۰.۵ رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۷ درصد و ۱۸.۱ درصد افزایش یافته است.


*دو ماه اول سال ۱۳۹۳


متوسط شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران (۱۰۰=۱۳۹۰) در دو ماه اول سال ۱۳۹۳ به عدد ۱۸۹.۷ بالغ شد که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۳۹۲ معادل ۱۷.۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.


متوسط شاخص بهای تولید کننده در ایران (۱۰۰=۱۳۸۳) در دو ماه اول سال ۱۳۹۳ به عدد ۵۳۳.۴ بالغ گردید که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۰.۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.


متوسط شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی برای شهر تهران (۱۰۰=۱۳۹۰) در دو ماه اول سال ۱۳۹۳ به عدد ۱۷۹.۰ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.


*افزایش ۲۲.۶ درصدی دستمزد کارگران ساختمانی در یک سال منتهی به اردیبهشت ۹۳


شاخص دستمزد کارگران ساختمانی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عدد ۲۰۶.۳ رسید که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۲.۸ درصد و ۲۲.۶ درصد افزایش داشته است.


در این ماه شاخص‌های دستمزد بنا و کارگر ساده ساختمانی به ترتیب به اعداد ۱۹۴.۷ و ۲۱۴.۱ رسید که نسبت به ماه قبل هر یک ۲.۶ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۳۹۲ به ترتیب ۲۲.۱ درصد و ۲۰.۳ درصد افزایش داشته است.


*۲ ماه اول سال ۱۳۹۳


متوسط شاخص دستمزد کارگران ساختمانی در دو ماه اول سال ۱۳۹۳ به عدد ۲۰۳.۵ رسید که در مقایسه با سال قبل ۲۳.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.


در دو ماه اول سال ۱۳۹۳ متوسط شاخص‌های دستمزد بنا و کارگر ساده ساختمانی به ترتیب به اعداد ۱۹۲.۲ و ۲۱۱.۴ بالغ شد که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۲ به ترتیب ۲۲.۸ درصد و ۲۱.۱ درصد افزایش داشته است. http://hadidnews.com/vdca6onu.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما