تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
بیشترین مشکل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر مربوط به پردیس است.
تصویب ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای خدمات مسکن مهر
به گزارش حدیدنیوز، قائم مقام وزیر راه از تصویب ۱۹۰۰ میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر در قالب بند الحاقی لایحه بودجه سال آینده توسط کمیسون عمران خبر داد وگفت:بیشترین مشکل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر مربوط به پردیس است.

 احمد اصغری مهرآبادی با بیان این‌که مسکن مهر در ۱۱۳۰ شهر کشور در حال ساخت است، اظهار کرد:‌ کمیسیون عمران مجلس با تامین ۱۲۰۰ میلیارد برای خدمات زیربنایی و ۷۰۰ میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن در سال آینده در قالب بند الحاقی لایحه بودجه ۹۳ موافقت کرد. امیدوارم با تلاش نمایندگان بتوانیم به نیازیها هموطنان عزیز کمک کنند به وزارت نیرو تا خدمات زیربنایی و روبنایی در مدت کوتاهی تامین شود.

وی با بیان این‌که ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای ساخت ۲۲۵۰ باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر نیاز است، افزود: البته ۳۰۰ مدرسه از منابع مالی داخلی آغاز کرده‌ایم، الان نزدیک به دو میلیون واحد سفتکاری به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که اجازه افتتاح واحدهای مسکن مهر بدون امکانات به متقاضیان را نمی‌دهیم،‌ بیان کرد: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال هر هفته در سه استان افتتاح مسکن مهر خواهیم داشت و در مجموع تا پایان امسال ۲۰۰ هزار واحد را با امکانات زیربنایی به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

مهرآبادی با بیان این‌که هم‌اکنون ۳۰۰ هزار واحد ساخته شده داریم که به دلیل نداشتن خدمات زیربنایی قابل واگذاری به متقاضیان نیست، بیان کرد: مسئولیت وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن کاملا مشخص است؛ اولا وظیفه ما تامین زمین رایگان بوده و تسهیلات ارزان‌قیمت برای متقاضیان تامین کرد. هم‌اکنون ما به همکاری مردم نیاز داریم و کمک کنند قطعا در مسکن مهر به نتیجه می‌رسیم. در آبان‌ماه سال ‌گذشته ۳۴۰ هزار واحد متوقف و تعطیل داشتیم که ۲۳۰ هزار فعال و تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان این‌که ۹۰ درصد مسکن مهر تا پایان سال آینده به اتمام می رسد، بیان کرد:‌ از نظر خدمات زیربنایی هم اگر منابع مالی تامین شود، وزارت نیرو می‌تواند ۱۰۰ درصد انشعاب واحدهای مسکن مهر تامین شود.

وی با بیان این‌‌که فراتر از دستورالعمل شماره ۳ افزایش قیمت را قبول نداریم، گفت:‌ بیشترین مشکل خدمات زیربنایی و روبنایی را در شهر پردیس داریم و پروژه‌های اولویت‌بندی کرده و آنرا به وزارت نیرو ارائه کرده‌ایم. http://hadidnews.com/vdca66ne.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما